With69 Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Har problemer med min audi coupe bilen har stått en stund no, men har hele tiden startet, så kom det kraftig regnvær, å fikk overledning i relet til hornet, fikk skrudd sv bateripolen, så tenkte ikke mer på det... så når jeg noen dager senere sku starte bilen ville den ikke starte, det går en alarm fra et olje kontroll rele (øldruckkontrollgerat) som sitter inne i bilen... har klart å få starta bilen noen få ganger, men da går den i toppen 30 secunder før den stopper igjen, å da kan den være vrang i flere dager før den tenker på å starte i nye 30 sec... noen som kan tenke seg hva dette er, bensin kommer det, hører pompa går å surrer... jævla irriterende... :rockets :rockets :rockets Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
With69 Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 bump hjjjeeeelllpppp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
With69 Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 hhmm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas_1 Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Sist gang dette skjedde med meg så hadde det kommet rust i bensintanken. Prøv å bytte bensinfilter. Siter Biler: -Litt forskjellig, noe gøy og noe kjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
With69 Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 nei er ikke no galt med bensintilførseln, er no galt med tenningssystemet... får ikke gnist på plugger, å den alarmen som går inni bilen... hver gang den er borte starter bilen... er det som er så rart... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg