Toroen Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 hei... lurte på om noen har et koblingssjema til gt instrumentene liggende å slenge... en ledning har løsna av et lodde punkt på baksida... takker for svar:) Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroen Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 ingen som har no? haster egentlig litt... også funker ikke km telleren.. ka kan være feilen? Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreHoff Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 ingen som har no? haster egentlig litt... også funker ikke km telleren.. ka kan være feilen? jeg har et GT instrument til 240.. hva slags farge er det på ledningen? kan se hvor den står. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroen Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 takker for svar... mitt instrument har vært overhalt så d er lodda på masse ledninger bakpå... men trur eg må bruke et multimeter å sjekke kor d ikke er kontakt å lodde ledningen på... trudde mitt va helt org og ikke overhalt... men ser på det bilde at det er mye mindre ledninger der... viss eg ikke fåt det t får eg bare prøve å få kontakt me han så overhalte det... men noen så vett ka så kan være feilen sider km telleren ikke funker? :) Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urbanius Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 ingen som har no? haster egentlig litt... også funker ikke km telleren.. ka kan være feilen? Hei. Jeg vet om en kar i USA som overhaler og fikser opp disse. Tror han tar 75$ for å gå over det, lakke opp osv. Fikset mitt for meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroen Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Hei.Jeg vet om en kar i USA som overhaler og fikser opp disse. Tror han tar 75$ for å gå over det, lakke opp osv. Fikset mitt for meg. dette er fiksa opp.. men kjipt at km telleren ikke virker... prøvde å snurre på den greia på baksida av speedometeret og nåla lea på seg men ikke km telleren.. så testa eg på et aent og der virka d... kan d være at den sitter fast? Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroen Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 fant ut kor den ledningen skulle... det var + t når du kjøre me fult lys på... men når eg ska koble dette opp i bilen... funker det med di orginale kontaktene? eller må eg legge opp noen fler? Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urbanius Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 dette er fiksa opp.. men kjipt at km telleren ikke virker... prøvde å snurre på den greia på baksida av speedometeret og nåla lea på seg men ikke km telleren.. så testa eg på et aent og der virka d... kan d være at den sitter fast? Er vel ett lite drev inni der som blir slitt. Ble bla. innspisert på mitt, men var i orden. [ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroen Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 må da være noen som har kobla opp et sånt i bilen sin? Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urbanius Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 må da være noen som har kobla opp et sånt i bilen sin? Har kopi av org. manual til dette jeg, men jeg har ikke tilgang på det akkurat nå. Kun i papir utgave. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroen Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Har kopi av org. manual til dette jeg, men jeg har ikke tilgang på det akkurat nå. Kun i papir utgave. kan du ikke skanne den inn på datan? Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urbanius Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 kan du ikke skanne den inn på datan? Joda, bare jeg får hentet den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroen Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Joda, bare jeg får hentet den. takker:) kati satse du på og få henta den da? Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urbanius Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 takker:) kati satse du på og få henta den da? Har den her nå, men den scanner saken har jeg lånt bort til kjæresten, men jeg tok bilder av det jeg hadde. Tror du skal klare å se det, hvis du forstørrer det litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroen Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 tusen takk :D Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg