Jettaman Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Ja, men har jo 4 inn på pumpa, to foran og to bak... når du har tatt av den som kommer fra tanken så skal det på en måte bare tømmes det som er i motoren:p hehe... så skal jo ikke komme så himla mye bensin:p hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielS Skrevet September 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Ja, men har jo 4 inn på pumpa, to foran og to bak... når du har tatt av den som kommer fra tanken så skal det på en måte bare tømmes det som er i motoren:p hehe... så skal jo ikke komme så himla mye bensin:p hehe Ja, d var d jeg også trudde.. men etter ca. 10 min med bensinlekkasje, så begynte jeg å bli skeptisk om når den egentlig skulle gå tom.. Men nå har jeg avtalt med et verksted for å de til å se på bilen. Blir spennende å se hva som egentlig var galt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielS Skrevet September 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 Det var ikke registerreim, eller bensinpumpa eller releet til bensinpumpa. Det var strømtilførselen til releet som var ødelagt.. :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tord Ivel Skrevet September 28, 2007 Rapporter Share Skrevet September 28, 2007 var jo bra det da:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg