Gå til innhold

gatebiler spotta på e-18 v/holmestrand

Ranger emnet


merce-123

Anbefalte innlegg

  • Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg cruisa i rundt 100kmt da jeg hørte no jææævli te bromming inni tunnelen og vips så passerte det meg ei rekke med gatebiler: det var en peugeot 207 foran, deretter kom det en sølvgrå supra,så kom det en vill rx-7 som bromma godt med drifting-bodykit!- Deretter en s14a 200sx mørkeblå eller svart og det var en eclipse cab... det var bilane jeg huska, pulsen økte litt når jeg så dem ja!;) fikk lite tokyo-drift følelse når dem passerte!!....:w00t Klokkeslett er ca kl 18.00

 

FLERE SOM VEIT HVOR DEM KOM FRA ELLER KJENNER/SETT BILENE?

 

Hehe beklager for tunellstøyet ;P

Det var nok bare oss. En liten gjeng som skulle besøke midnightclub i drammen.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg koste meg bak rattet i eclipsen jeg, alltid morro å være med på kjøretur(selv i lånt bil). Synes også at det er bra med litt sammenkomster mellom flere forskjellige bilklubber her på østlandet jeg. Det synes jeg flere burde, jo flere vi er sammen jo bedre :) Å bra å se at bilene blir lagt merke til:)

 

Synd å se at noen er litt misunlige på at andre kan kjøre flere fine biler sammen....hehehe;)

 

Takker R 33 GTR for ett hygglig garasje besøk på kvelden:)

Mads Abrahamsen

- 99` Lexus IS200 Sport

X - 90` Mitsubishi Galant Super VR4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øhm, noen som sikta til MEG om misunnelse?.. lol.

 

nevn EN ting jeg skulle vært misunnelig på som dere har og ikke jeg men burde hatt for å gjøre meg selv fornøyd..

 

Det jeg undestreker er jo komentaren til trådstarter som syns dette var som å leve i en film fordi han ble forbikjørt av par riskokere med fri eksos.

 

Hallo.. jeg bor i beverly hills fordi jeg er omgitt av lufthuer fra bærum og BP registrterte biler på jessheim. yeah. for alldel.

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

øhm, noen som sikta til MEG om misunnelse?.. lol.

 

nevn EN ting jeg skulle vært misunnelig på som dere har og ikke jeg men burde hatt for å gjøre meg selv fornøyd..

 

Det jeg undestreker er jo komentaren til trådstarter som syns dette var som å leve i en film fordi han ble forbikjørt av par riskokere med fri eksos.

 

Hallo.. jeg bor i beverly hills fordi jeg er omgitt av lufthuer fra bærum og BP registrterte biler på jessheim. yeah. for alldel.

For å spore helt av her!! Jeg kommer fra Bærum har bodd her hele livet! Aldri har jeg hatt en BP regga bil, aldri har jeg fått 1 krone av mamma eller pappa til bil!! (Mener å huske du satt for 2 år siden å skrøyt av at morra de betalte for deg!)Bruker heller ikke rosa pannebånd eller brunkrem!

 

Vis vi nå lesere gjenom mine poster og din poster her, så tror jeg få her har problemer med å se hvem av oss som er mest lufthue! :cheers:

2001 Audi RS4 2.7 Biturbo

2011 VW Transporter TDI (firmabil)

2007 VW Transporter TDI 4Motion

2004 VW Transporter TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å spore helt av her!! Jeg kommer fra Bærum har bodd her hele livet! Aldri har jeg hatt en BP regga bil, aldri har jeg fått 1 krone av mamma eller pappa til bil!! (Mener å huske du satt for 2 år siden å skrøyt av at morra de betalte for deg!)Bruker heller ikke rosa pannebånd eller brunkrem!

 

Vis vi nå lesere gjenom mine poster og din poster her, så tror jeg få her har problemer med å se hvem av oss som er mest lufthue! :cheers:

 

 

 

NJa. pannebånd ser du meg aldri med. at du aldri har fått en krone av mor å far er jo et tydlig tegn på at du er norsk.

finnes 2 typer klyser her til lands..

entem dem som er hyper cocky og skryter av mors og fars penger og ser ned på verden.

 

eller dem som aldri får en dritt av foreldra sine.. men fortsatt skryter av cæsj.

 

 

Seff. den dag i dag er jeg bortskjemt. seff er mor med på prosjektene mine.. I TILEGG til de flere hundre tusen jeg legger i mine prosjekter hvert år.

Ikkeno galt i det

 

men du ser ikke meg hyle og skrike.. BUHU! jeg har penger. du er sååååå fra slummen azz.. jeg bor i oslos beste vestkant. og jeg råner i mammas polo. keeeegt azzz

 

seriøst mann.. That shit just aint me. penger for meg er hverdags.. har jeg så bruker jeg. harjeg ikke så skaffer jeg.

men skriker ikke om det desverre

Sperra.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår