The cowboy Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 så denne i larvik for noen dager siden, sett den før men.. aldri gidde å ta bilde av den.. hehe! var igrunn ikke det værste jeg har sett.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 hvis du hadde sett ett par tråder ned på carspotting forumet hadde du sett at det var egen tråd for larvik ;) er vel en m3 detta Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Stemmer.. Er en E36 M3 dette.. Bygget er hvertfall proft! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Da håper jeg du mener motor- og understellsmessig.. Helt forferdelig i mine øyne Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Bilen ser helt jævlig ut om man tar den i nærmere øyesyn, elendig passform på styling, grusomt valg av styling (i mine øyne), lakkforskjell her og der, og ellers generell grusom ødeleggelse av en original M3 cab.. men det er nå min mening ;) Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carzone Vectra Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 etter min mening virker den helt grei etter bilde å dømme, men ville nok spart meg for den vingen... Siter -1998 Audi A6 2.5TDI Quattro 180hk -1994 Opel Omega B Gate prosjektet -1995 Opel Omega "Kungfu Panda Drifter" x1997 Opel vectra b turbo (c20let) x 1996 Opel Vectra B 2.Ocd solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Alpina-B5 Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Vel,bilen kan diskuteres. Dette er absolutt ikke en bil etter min smak, men at bilen er proft bygd er det ingen tvil om. Jeg har sett bilen i virkeligheten flere ganger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Bilen er ikke noe kul. Men det er et kult bygg:) Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Regner med at eier av bilen har tenkt til å ha bilen lenge. Vil tippe at gruppen for potensielle kjøpere av en sånn "misbrukt" bil (M3 av alle ting) er meget liten. I mine øyne så har han ødelagt en M3, men eier har sikkert fått bygd bilen nettopp sånn han vil ha den, og det er jo det viktigste her:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Skjønner ikke hvorfor folk skal kaste på svære vinger på alt de eier og har! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 hvis du hadde sett ett par tråder ned på carspotting forumet hadde du sett at det var egen tråd for larvik ;) er vel en m3 detta kikka etter larvik, men fant det ikke.. kom bare opp 2 sider på carspot siden, og larvik var ikke en del av de.. hehe! vet jeg kunne søkt men, orket ikke.. skyt meg :Devil: hehe! må jo si at jeg heller liker ikke bilen i den forstand, men den ser ikke dum ut alt i alt lissom!! eieren er nok fornøyd med den, og det er det som teller :):cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Det verste er at jeg har hørt at hu som eier den betalte over 400000 for den. (Kjøpte den også av typen sin) Men jeg skal ikke si noe SIKKERT. Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The cowboy Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 400 høvdinger for den der?? damn.. håper for hennes del at det bare er rykter azza.. hehe!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
200sxmathias Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 den har vært i bilsport ig div andre blader Siter hobbyfotograf tar gjerne bilder av din bil send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipolar Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Den BMWen var ikke noen stor nyhet. Om dere ønsker å se den i ekte, står den på Esso på elveveien omtrent hver dag mandag-fredag ;) Siter † Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg