Ekren Performance Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hva, er det ikke sperre?! Dårlig med diff-brems ja :) var tilbehør på alle biler fra volvo så :/ Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Slakke opp og ned går greit, pga det chrizz_g forklarer. Det bør derimot ikke være slakk ut/inn. LH2,2 boksene har vel ikke løs chip? Har forstått det slik at man måtte sende inn hele styreenheten til et firma som kunne omprogrammere den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Slakke opp og ned går greit, pga det chrizz_g forklarer. Det bør derimot ikke være slakk ut/inn. LH2,2 boksene har vel ikke løs chip? Har forstått det slik at man måtte sende inn hele styreenheten til et firma som kunne omprogrammere den. Meeener dem har løs chip ja.. "k för din förfrågan om trim. Efter att ha erhållit fullständiga uppgifter om numret på din styrenhet kan vi ge besked om vi har färdig programvara till din bil. Hur man hittar styrenheten ("styrboxen") kan du finna på vår hemsida http://www.bsrab.se under resp .bil ooh årsmodell och motortyp. -> trimsatser -> mer info -> styrenheten. Ange alla nummer som finns på styrenheten. För Bosch styrsystem är det Bosch numret som börjar på 0 2xx xxx xxx (totalt 10 siffror) vi behöver. För vissa modeller måste vi även få uppgift om "programnumret". Detta anges på en etikett som är klistrat på ett eller flera av chipen i styrenheten. För bilmodeller med s.k. DIL-chip (avlångt chip med ben på långsidorna) kan chipet täckas av en skyddskåpa i plast som först måste demonteras för att kunna avläsa etiketten. I regel är etiketten silverfärgad. För rektangulära chip Typ PLCC 32 och 44 (ben på alla 4 sidor) är den etikett som skall avläsas i regel vit eller gulfärgad. Har du ytterligare frågor är du välkommen till denna mailadress: http://sv.bsrab.se/support/" Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Dårlig med diff-brems ja :)var tilbehør på alle biler fra volvo så :/ Jøss, stod i annonsen at det var sperre da.. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 http://forum.turboperformanceclub.com/viewtopic.php?t=115931 ok, det finnes nok. Jeg får skylde på at jeg ikke kan volov :P chrizz_g: Sto det i annonsen ja, husker ikke hva som ble sagt da jeg prøvde den. Men den spant bare på ett hjul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oletider Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 bare sveise sperra da vettu... Siter VW golf 2 bruks bil. Ford sierra Cosworth rwd hærjebil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Blir bare mer og mer lettet over at jeg ikke kjøpte bilen jeg! Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Blir bare mer og mer lettet over at jeg ikke kjøpte bilen jeg! Nei da, bilen er fin fin den :) litt småtteri er det på slike :) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Var volvos "amalthea" 7,5x17" som var med :D Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Slike? Hvordan ser de ut på bilen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hvis 7.5x17 er "helvettes breit" må du sjekke synet ditt. Kjører med 225/40/18 selv, og de felgene mener jeg er 8.5x18. Det er ikke så bredt at det gjør noe. Sleng ut noen bilder da! Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Hvis 7.5x17 er "helvettes breit" må du sjekke synet ditt.Kjører med 225/40/18 selv, og de felgene mener jeg er 8.5x18. Det er ikke så bredt at det gjør noe. Sleng ut noen bilder da! Er slike ja erik.. er helvettes breit i forhold til alt annet jeg har sett irl :P soori om du vart skuffa christian ^^ Felgene ser bra ut på bilen, har bare testa med 1 felg bak, forstiller meg at dette blir grovt med litt senk! må dreie med spacere for og få dem noenlunde brukbare :) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 9, 2007 Fått på R-sport trekk nu, bilder kommer :) har skrudd av turbon & div div også. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Mja, har fiksa det med at turbon sleit med trykket, har også fått på rett sorten r-sport trekk... men den lekker olje som faen mellom girkasse og motor en plass.. drypper som faen! Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zemeckis Skrevet September 25, 2007 Rapporter Share Skrevet September 25, 2007 Få se bilder da?:p Siter - Volvo 240 83`(Solgt) - Volvo 245TIC 89` -Member of VOLVOklubbenTrøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg