Ekren Performance Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 hei! Kjøpte meg 740 TIC i dag! er en hvit 89 mod, gått 350000. var med noen kantkjørte 17" orginale volvo felger + et sett orginale 740 Turbo felger. fondmetall vinterfelger. var med 531 topp med vx3 cam, + en delebil med et sett alufelger til! :D er med alt til og bygge om til manuell også! siden den er automat nå. Også til problemet. Den vil ikke gire seg opp, uansett om den står i 1-2-3 eller D. den går i revers.. Noen som har erfaring med dette problemet fra før? Mvh Ekren Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo145 Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 gratulerer , høres bra ut,bilder? er der nok gear olje? Siter -86 740 TIC stv. -08 Ford S-Max Individual+20" -95 Renault Laguna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 "litt" ullen styring på den bilen der.. betalte du det han forlangte? Kjipt med lh2.2 da. Da jeg prata med selger var det "et eller anna stag" i girkassa som kanskje var feilen. Og jo, grattis med bil :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Var på nippet til å kjøpe den selv, men slo det fra meg da jeg hørte det var LH2.2 Også var ikke selger helt ærlig mot meg, så jeg droppa hele greia. Gratulerer med 740 Turbo Intercooler hvertfall :) Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dunder Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 gratulerer med en super bil! Siter Volvo 740 tic-87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Betalte 18000,- med 531 toppen, med vx3 cam, dele bilen med alu felger, et sett fondmetall alufelger til vinter, + 17" felgene.. var på naf og jekka den opp og skjekka etter rust, var null hull :) bare litt smått her og der av flekker. Og ikke helt ærlig? har ikke betalt enda så :D LH 2.2? hakke peil jeg. Er egentlig 240 guru så.. er med alt til og bygge om til manuel og så, mulig jeg selger den til 25000,- etter på ^^ Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Det er LH2.2 sprut på den, altså det dårligste man kan ha. Også sa han først han hadde fått en finsk delebil gratis, og tatt deler fra den (girkasse, topp, kam). Og dagen etter, prøver han å få meg til å tro han hadde betalt for delene separat. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole180 Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 har kjørt med lh2.2 nette eg, der kjørte me opp trykke t 1.7 uten prob, kjørte faktisk me det ein stund, uten chip. men på det nette som eg har nå (lh2.4) der kan eg knapt kjøra 0.9 før han får for lite bensin og fjusker. så der trenge eg chip. Siter Volvo 740tic 85mod-prosjekt, lekebil -Accord 92mod-bruksbil med futt i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Det er LH2.2 sprut på den, altså det dårligste man kan ha. Også sa han først han hadde fått en finsk delebil gratis, og tatt deler fra den (girkasse, topp, kam). Og dagen etter, prøver han å få meg til å tro han hadde betalt for delene separat. LH 2,2 fungerer vell.. koster ikke all verden for og kjøpe et brukt lh 2,4 i sverige eller.. 17" felgene var noe helvettes breie! var skaffa via en kompiss, var en m46 kassse, med svinghjul og alt for og bygge om, delebilen var det hviteblinklys glass & snowcaps å div div :) imo er dette et bra kjøp :) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Det er LH2.2 sprut på den, altså det dårligste man kan ha Innmaten er vel stort sett lik de gamlere et-motorene også, etter hva jeg har forstått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chrizz_g Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Det stemmer, de første FT motorene er faktisk dårligere. Trustelageret midt på, også er det 530topp orginalt. Edit: Og de tynne rådene. Siter - 1998 Skoda Felicia Pickup 1.9D - 1986 Volvo 740 Banebil, V8, Bilstein, multilink, poly ++ - 1986 Volvo 740 Turbo Intercooler - Langtidsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peety Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 lh2.2 behøver ikke å være noe dårligere det, der har du mulighet til å justere tenning selv ;) Siter Volvo 240 Lazer blue *Volvo 940 Turbo *Volvo 740 Turbo *Volov 745 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet August 31, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Er noe jævla herk og demontere en automat kasse! er jo oljekjøler til den som går i fronten, og mye rør å jævelskap! skal bli ferdig i løpet av helga! har jeg bestemt meg for :) er bare 16 år enda så.. kan ta bilder om det er intresant :) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Akkurat det var en av grunnene til at jeg ikke gidda å kjøpe den. Har bytta ut et par automater med manuellkasser. Det er ikke vanskelig, men tar litt tid. Og kan bli ganske grisete med mange liter atf som lekker ut her og der. Tips: skru converteren fra flexplata før du prøver å dra av automaten. Hvis du prøver å dra av automaten samtidig som converteren sitter igjen så har det en tendens til å bli ekstra mye søl. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Mjepps, da var kasse byttet :) aldri skrudd volvo før jeg, men enda digger jeg det noe sykt :) jeg og en kompiss i klassen som byttet :) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.