espsko Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Da var det duket for en Bergen-stopp på vår Norgesturné, og det hele finner sted i BERGEN TRAVPARK lørdag 1. september fra kl. 14.00-20.00. Etterpå blir det babeshow på Mood fra kl 23.00. Vil du delta i Sound Quality er det oppmøte fra 12.00. Innholdet blir som vanlig premiering, babes, fotografering til bladet og mye, mye mer. Dette er vårt første Bergenstreff, så satser på at byen ikke skuffer... Vi sees! Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 byen skuffer ikke (jeg) om det er 18års grense? Siter - bmw 335i 86mod - vw passat 99mod 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300db Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Fra bt.no - Et lavtrykk er på vei fra Island mot Midt-Norge. Lørdag kommer frontene inn over Vestlandet, og da venter vi store nedbørsmengder, sier vakthavende meteorolog Roar Teigen i Storm. Enkelte steder kan det komme så mye som 50mm regn i løpet av lørdag kveld og natt til søndag. Selv om det normalt er store lokale variasjoner, vil de fleste vestlendinger få merke det våte været. - 50 mm regner vi som mye, selv på våre kanter av landet, sier meteorologen Siter Commodore A "69 V8 945Lt "98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet August 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Fra bt.no - Et lavtrykk er på vei fra Island mot Midt-Norge. Lørdag kommer frontene inn over Vestlandet, og da venter vi store nedbørsmengder, sier vakthavende meteorolog Roar Teigen i Storm. Enkelte steder kan det komme så mye som 50mm regn i løpet av lørdag kveld og natt til søndag. Selv om det normalt er store lokale variasjoner, vil de fleste vestlendinger få merke det våte været. - 50 mm regner vi som mye, selv på våre kanter av landet, sier meteorologen Høres jo artig ut :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet September 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Er på plass, kan bekrefte at det regner noe jævlig... Vi stiller uansett med godt mot, så får vi se hvordan dette går :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simvik Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 var litt skuffende oppmøte her i dag.. var innom et par ganger i løpet av dagen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300db Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 ja.var innom der i ca 20 min.Hadde været vert noe bedre hadde det nok komt flere folk. Siter Commodore A "69 V8 945Lt "98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg