Volvo240TurboInercooler Skrevet August 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Får ikke noe som er råere og penere enn E30 M3. Må vere det peneste karosseriet som noen gang er lagd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet August 7, 2008 Rapporter Share Skrevet August 7, 2008 Enig:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet August 23, 2008 Rapporter Share Skrevet August 23, 2008 feit m3 ass! drit pen. gjort noe med bilen i det siste? Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet August 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2008 feit m3 ass! drit pen. gjort noe med bilen i det siste? Takk Takk :) I det sisste så har jeg tatt beste tiden på Autoslalom (etter reglene) der det var 45 som deltok. Tatt ut interiør og teppe for å finne ut at jeg hadde vann lekasje fra dreneringene til de inntaka som er under frontruta. Var kun overflate rust under teppet, noe jeg er veldig fornøyd med. Så jeg har fjerna asfalt mattene og slipt gulvet ned med stålbørste. Skal trekkes nye signalkabler, remote og jord til anlegget før teppet går i igjen og bilen skal vere på treff på søndag 31. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg