Ford Xr3 Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 hei;) Eg lurte på om det går an å sette i turbo i min Ford Scorpion 2.0 CL? Og om Det er masse arbeid? og kor eg kan skaffe meg de?:) Er det nokken som har peiling:) Og nokken som veit om kor du kan kjøpe felger til Ford Scorpion 2.0 Siter Bruk Vett Ligg Brett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Cosworth!! Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Går an å sette Turbo i stortsett alle biler, hvor mye tid og penger man må bruke varier jo selfølgelig. Om det er mye jobb i ditt tilfelle vet jeg ikke..Vil regne med at du vil syns det. Spørs og hvor mye effekt du skal ta ut. Går ut fra du har insprøytning? Hvis ikke ville jeg lakt turboprosjektet på is. Men hovedsaklig bare for å få turbo på kjerra. trenger du: Turbo(moderat størrelse om du ikke modifiserer motor innmat) Lage oljetilførsel til og tilbake fra turbo. Bygge /kjøpe turbomanifold Bygge om framparten av eksosen/downpipe. Mekke rør. Insugsrør til turbo. fra turbo til IC(om du skal ha det da) og fra IC til innsug. Hvor mye du kan lade med et slikt "enkelt" opsett vil jeg tro er noe begrenset. Uten større dyser..kansje 0,5-0,7bar.. Dette er bare sann generelt, ikke noe guide til din motor. Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_240_turbo_ Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Går an å sette Turbo i stortsett alle biler, hvor mye tid og penger man må bruke varier jo selfølgelig. Om det er mye jobb i ditt tilfelle vet jeg ikke..Vil regne med at du vil syns det. Spørs og hvor mye effekt du skal ta ut. Går ut fra du har insprøytning? Hvis ikke ville jeg lakt turboprosjektet på is. Men hovedsaklig bare for å få turbo på kjerra. trenger du: Turbo(moderat størrelse om du ikke modifiserer motor innmat) Lage oljetilførsel til og tilbake fra turbo. Bygge /kjøpe turbomanifold Bygge om framparten av eksosen/downpipe. Mekke rør. Insugsrør til turbo. fra turbo til IC(om du skal ha det da) og fra IC til innsug. Hvor mye du kan lade med et slikt "enkelt" opsett vil jeg tro er noe begrenset. Uten større dyser..kansje 0,5-0,7bar.. Dette er bare sann generelt, ikke noe guide til din motor. Er ganske enig med deg med det du sier men ville ikke ladet så mye som 0,5-0,6 bar, tror jeg heller ville gått ned på 0,3 ca får å få det holdbart og for at den ikke skal få lite bensin. Siter -01 V40 1,8i -Bruksbilen- -86 245 -Prosjektbilen- -80 244 2,2 TIC -Evighetsprosjektet- Har hatt mange andre bilmerker men ender alltid opp med Volvo.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg