Mariooos Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Som nevnt i tittelen så har jeg orginal cd spill som jeg vil ha koblet på en forsterker til.. Kjøpte en adapter på biltema, (kremt) for å se hva jeg kunne oppnå.. det viser seg at iso er for lang til å trykke inni cdspilleren utgang.. så jeg moddifiserte litt, men så kom det som jeg lurer på .. la merke til at det var en svart kabel som er tilkobla alle phono pluggene som går inn i isoen til en liten + 4 andre (høyt. ledinger), hva er denne god for ? og hvor skal jeg plugge denne i cdspilleren når den kun har kun utgang til fire høy. som .. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Følger det ikkje med ein forklaring? det kan væra jording? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 har du kjøpt iso adapter?? eller linje adapter?? Er det linje adapter, så skal den kobles på feks bakhøyttaler utgangene dine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dynaBel Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 henger meg på denne, er det ikke mulig og koble på to phono plugger på utgangen til bakhøytalerne? som nevnt ovenfor, bare med lodding? Siter Mazda 323 1992 LX 90/Rally look ------------------------------- Mazda Owners Group Norway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg