titus41 Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 ser etter 2 stk av denne stolen som er i midten av bilde. det er et sparco sete som er en utgått modell visst nokk men er den eneste som jeg synes passe til min bil.men er vanskelig å få tak. så lurte på noem kunne hjelpe meg med å få tak i akkurat denne stolen som er vist på bilde (stolen i midten. er det noen som vet om hvor jeg kan få tak i akkurat denne stolen? hvis ikke brukt.. ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 gundersenmotorsport.no skal vel klare å skaffe noe sånt? De dealer ihvertfall på sparco. Det eneste setet som passer bilen din? Det er mange andre seter som passer E30. Og jeg ville ikke ha betalt et rødt øre for noe jeg ikke har prøvesittet. Selv bruker jeg et Recaro bøttesete i min E30. Sparco Evo passer også fint i E30.. Spaco XL blir imidlertidig for brei, den slår i døra. Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 takker skal titte innom sia :) har prøvesitti stolene seff:) bilde er tatt på realcar i oslo når jeg var der og kom over di stola :) har recaro seter liggende i garasjen jeg :) men vill ikke ha de :) men har du eksempel noe andre forslag til stoler ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 er ikke det sparco sprint a? koster vel under 2000kr stykket på gundersen.. selv syntes jeg de ser litt jalla ut men.. man "ser" at det er billig stol liksom.. å ikke er de de diggeste å sitte i heller. (syntes jeg) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 men med tanke på min lomme så er den luksus akkurat nå hehe :P sitter garrantert bedre i svinga med den stolen enn den jeg har nå. ja det er sprinter stol :) men skal jo ut med understell på settet og belter og :) så blir jo en fin sum:) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ford'n Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 ja sånn sett er de nok helt kurante. tenkte liksom om du MÅTTE ha den stolen, koste hva det koste vil.. så fantes det bedre alternativer :):) lykke til. dyrt blir det uansett ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 MÅ jo ikke ha dem hehe.. men til prisen og utseende og at det er sparco er et stort pluss :) men finnes jo andre merker og stoler noen som har nettsider og hoste opp ? sabelt har visst mye bra har jeg hørt Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein-ivar Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Har 2stk svarte Sabelt Monte Carlo stoler til salgs, om du skulle være interessert... Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 jasså:) sleng opp et bilde så jeg får sett dem da :) gjerne pris og :) Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein-ivar Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Ligger bilder på kjøp og salg delen;) Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
titus41 Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 fant bilde men er ikke intresert i den stol du selger desverre. noen som har nettsider med stoler og priser ? Siter Golf 4 Golf 3 Golf 2 bmw E30 325i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg