knuffe Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Hei lurer på om noen kan hjelpe meg litt med et problem jeg har. Lurer på om noen kan fortelle meg hva som kan være galt med setevarmeren i passasjersete mitt. det fungerer i førersetet mitt, synes dette er veldig rart da dette setet ikke har vært i så mye bruk som førersetet. så tror ikke det er noen tråder som har røket i selve setet, men skal ikke si det for sikkert. er det mange ledd imellom setet før bryteren som man justerer på i konsollen som kan bli ødelagt. har ikke lyst til å bytte varme matte i setet da Audi skal ha fem til seks tusen for denne jobben. Håper på noen kloke ord. På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Sjekket ledningene? Kan ha løsnet eller noe sånt kanskje. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuffe Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 hmmm det som er saken er at det går en feit ledning inn under setet, en kontakt er alt, virker det som. alt det elektriske virker med setet utenom varmen, abs sensoren er fin også. inne bak spilleren så er alt på plass også. ingen som har noen forslag? Den trinnløse bryteren blir den så fort ødelagt da? ingen som har et koblingskjema på dette da som jeg kunne fått. På forhånd takk igjen, he he Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mew Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Skjekke at det strøm/spenning på alle ledningen inn i sete? Siter 2001 Audi RS4 2.7 Biturbo 2011 VW Transporter TDI (firmabil) 2007 VW Transporter TDI 4Motion 2004 VW Transporter TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuffe Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 mener du å ta av hele kabelen under setet og måle alle ledningene?har ikke prøvd det. bare målt at det er strøm frem til bryteren, fikk ikke bryteren ut da det er rimelig trangt inne imellom din2 enheten til de forskjellige tingene, he he. får prøve det imorgen. takk så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stianh Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 di varmetrådene i setet blir rimelig fort ødelagt:( det er nokk at du setter kneet ditt i setet, så slites det rett av... er vel mest sansynlig det som er skjedd... men mål spenningen på kontakten mens du justerer styrken på bryteren.. da finner du værtfall ut om bryteren fungerer Siter Nå: Audi 100 2,6 Quattro 93mod X: Audi 80 2,0 Quattro 93mod X: Honda Civic VTI 93mod X: Audi a4 1,8 turbo quattro 97mod X: Audi 90 2,3 20v quattro 89mod + masse anna Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knuffe Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 det er den grønne kontakten under setet? det er to som går inn ihvertfall, den ene styrer alt som har med å justere setet med. kan ikke tro noe annet. den grønne var ihverfall død. Det er ikke sikringer til hvert sete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg