Scho2o Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 jeg trenger hjelp fra de som kan,, jeg har en audi s4 2.2turbo som tar inn olje på 2 av sylynderene. og hva koster det og få setti inn en motor som er frisk og kanskje litt mere hester... kan noen hjelpe meg med dette så er det helt sinsykt fint... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matros72 Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 kalle en s4 for "pus" hvar litt spesielt hehe.. Siter 96 Audi A6 2,6e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
300ZX Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 En ny motor får du til ca 20K, en chip til ca 6-7K Pluss jobben å sette i motoren hvis du ikke gjør det selv da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Du vet ikke litt mer spesifikt hvor det er lekasje? Dårlige ventiltetninger eller stempelringer? Hvis det er mulighet for det, gi heller bilen den pleien den trenger. Jeg personlig synes folk snart skal innse at dette er S-biler som krever litt mer enn en chip og å gi gasspedalen sosialt samvær med gulvteppet ved enhver anledning, og heller faktisk ta vare på/ansvar for disse bilene. (sier ikke at du nødvendigvis skamkjører bilen, men er det generelle inntrykket jeg har av dagens S4/6 eiere) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scho2o Skrevet August 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 hehe takker for alle inspill som kommer men tips til hvor jeg får tak i en ny motor. lønner det seg og sette den i svergie for rep?? og hvor vanskelig er det og sette i en motor selv. kan sikkert klare det men vis det er noen ivrige sjeler som har lyst til og lære bort ett par triks eller 2 så skrik ut.. en annen tjeneste er den andre verdt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scho2o Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 jeg tar igjerne mot flere svar... bare og poste... vis det er noen som har noen nyttige linker så post det oxo... takker igjen for intresse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 korfor skal du byte motor i staden for å fikse feilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scho2o Skrevet September 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 det vill sikkert bli billigere og bytte enn og ta opp og se etter feilen,, har ikke spes peil på de motorene.. vis ikke så skulle jeg ha gjort det selv,, men vis det er noen ildsjeler som kan hjelpe meg med og fikse den så skrik ut for jeg trenger hjelp til og fikse den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scho2o Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 kan det være at toppen har gått??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Du burde blant annet ta en kompresjonstest på motoren. Den kan i beste fall fortelle deg om feilen ligger i stempelringer eller ventiltettinger. Uansett er nok motoren din sliten og har fortjent en full overhaling. En uspesifisert byttemotor er ikke nødvendigvis i særlig bedre stand. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimmu87 Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 viss det berre er snakk om en del oljeforbruk kan de være ventiltetningane, kosta kanskje 30,- pr stk.. eller toppakninga? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scho2o Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 det er det jeg ikkke vet for verkstedet sa det var at den tok inn olje på 2 sylyndre.. men jeg har ingen anelser på hva det kan være... plz help me Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg