ftfoi Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Første post, så dere får være snille :) Vurderer nå sterkt å kjøpe en Astra 1.7TD for å bruke som pendlebil, da jeg har hørt at motorene skal være driftssikre og at de går billig. Motoren har gått ca 120000km, og eieren er selger for Opel, så forhåpentligvis har han hatt den hos sine egne mekanikere. Hørt at forbruket ved fin kjøring ligger rundt 0,4 på mila. Er dette oppnåelig, eller er det drømmetall? Er det noe spesielt jeg bør tenke på når det gjelder denne? Alle tips mottas med takk. Siter 1. bil: 1987 Alfa Romeo GTV (Solgt *snufs*) 2. bil: 1993 Opel Astra 1.7TD (Høgd) 3. bil: 2000 Ford Mondeo 1.8TD (Pendlerbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marulk Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Har samme bilen bare TDS utgaven (litt nyere), målte den til 0,5 med min kjøring (litt småfriskt).. Hvor mye skal selgeren ha for bilen da ? Skal selge min også ser du... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 Isuzu-utgaven ligger 20 - 30 000 kr hvis de har gått 200 - 300 000 km. GM-utgaven ligger på vrakpanten, uansett kilometerstand. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg