NM-Performance Skrevet August 29, 2007 Rapporter Share Skrevet August 29, 2007 Ben Are: dæ va no vel egentli ikke din bil ;) hehehe... va synd den vart mos då før dæven dæ va tørt og fint på fredag :/ bi dæ nytt bellibelli prosjekt no eller ska du sats på litt påkost? Stekk å hent motor neste helg trur e :D Noen som har bilder av den 240in som blårøyk så jevli? Blir ikke tid til sånt finpuss for utseende sin del vetdu!!! Trenger ikke se fint ut og skinne for at det skal gå fort! :D Her er bildene som arcticracing har tatt!!! http://www.arcticracing.net/galleri/img.php?gal=200704 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Blir ikke tid til sånt finpuss for utseende sin del vetdu!!! Trenger ikke se fint ut og skinne for at det skal gå fort! :D Her er bildene som arcticracing har tatt!!! http://www.arcticracing.net/galleri/img.php?gal=200704 Meget eni i den vettøh ;) stygg men rask! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinOlavRotmo Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 noen flere som har tatt bilder? Siter 1992 Mazda FD3S RX7 13b 100% original rx7:P (eeeh) 1978 Mazda Rx-4 Wagon, 12a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreHoff Skrevet August 30, 2007 Rapporter Share Skrevet August 30, 2007 Ben Are: dæ va no vel egentli ikke din bil ;) hehehe... va synd den vart mos då før dæven dæ va tørt og fint på fredag :/ bi dæ nytt bellibelli prosjekt no eller ska du sats på litt påkost? Stekk å hent motor neste helg trur e :D Noen som har bilder av den 240in som blårøyk så jevli? den 240 som la blårøyk vil vi GJERNE se bilda eller filming av. va den 22 år gamle originalturboen som la inn årene=) har en onboard filmsnutt e ska få lagt ut etter hvert. (eieren) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Noen som har bilder/film av den Detomaso Pantera`en som var på vårtreffet? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvokvaløya Skrevet September 1, 2007 Rapporter Share Skrevet September 1, 2007 Noen som har film av bilene til shs performance? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 nei men skulle likt å hadd kamera da jeg satt på med s2n deres :D hadde jeg greit å holdt det i ro da :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW1300T Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Blir ikke tid til sånt finpuss for utseende sin del vetdu!!! Trenger ikke se fint ut og skinne for at det skal gå fort! :D Her er bildene som arcticracing har tatt!!! http://www.arcticracing.net/galleri/img.php?gal=200704 NM-Performance kom meg i forkjøpet ser jeg. Tok bildene som ligger i galleriet på ArcticRacing.net med filmkameraets fotofunksjon så dem er ikke av god kvalitet, men har film fra treffet som jeg skal redigere og da kommer det vel noen smakebiter ut på nett. Siter ArcticRacing.net Bruksbil: BMW 316i (E46) Prosjektbil: BMW 320i (E36) Veteranbil: VW 1300 / Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 Skammelig lite bilder folket har tatt.. Jeg tok over 2000bilder på vårtreffet i tillegg til nesten 1time video.. Savner bilde av bl.a Jægermaister Golfen, sort og oransj.. Noen som har? Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mercedes w201 Skrevet September 10, 2007 Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 ja. det er lite bilder fra treffet.. jeg fikk ikke tatt ett eneste ett jeg da jeg rattet bil stort sett hele helgen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mission Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Skammelig lite bilder folket har tatt..Jeg tok over 2000bilder på vårtreffet i tillegg til nesten 1time video.. Savner bilde av bl.a Jægermaister Golfen, sort og oransj.. Noen som har? Denne? Siter - Audi A4 B8 TFSI - - Hjemmesiden min- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Har en del bilder fra treffet på en annen maskin. Kan fikse de om ikke så alt for lenge :) Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Denne? Der har vi den ja;) Takker:) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FunkyHunk Skrevet September 11, 2007 Rapporter Share Skrevet September 11, 2007 Ingen som har noen bilder av min bil? En svart 1975 Ford Taunus? Jeg var på banen store deler av helgen. Siter '66 Mustang, '75 Taunus, '75 mk2 RS2000, '77 Transit, '86 XR3I, '95 Scorpio. "Gamle ford lekker ikke olje, de bare markerer territoriet!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw325 Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Noen som har bilder eller film av en svart bmw e30 med hvite felger? Siter -1987 Bmw 325 -1986 Bmw 325 Tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg