Remi Berg Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Har noen erfaringer med at tomgangsturtallet vil ligge på rundt 2000 rpm på tomgang uavhengig om motoren er varm eller kald. har strevd me dette en tid nå. Det er ikke falskluft. Har vert inne på verksted uten å bli spesielt klokere. Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Glemte å si at det er en 90 mod golf gl 1.8 Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by Remi Berg Glemte å si at det er en 90 mod golf gl 1.8 min gikk også på 2000 på tomgang uansett... skrudde bare på den skrua ved den "armen" på venstre side hvis du står foran gassern... den skrua som sitter gjennom den "armen".. dytter du denne armen innover mot bilen og dytter inn en sånn pinne.. skal turtallet synke... skru på denne skruen med en tang.. hvis den er skrudd helt inn sånn at det ikke går ann å stille.. så vet jeg ikke:) men min fungerer helt fint.. det er deiligt:) Dette er vel forgasser? håper jeg? ikke innsprut? Så at du var fra Verdal... vennligst hold deg unna stripa i verdal a:) Fra Togstasjonen, bort til rundkjøringa ved esso (tror det var esso), så gjennom "sentrum" forbi Obs og Domus.. og rundt runkjøringa å tilbake :) .. Har familie i Verdal:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Originally posted by Remi Berg Har noen erfaringer med at tomgangsturtallet vil ligge på rundt 2000 rpm på tomgang uavhengig om motoren er varm eller kald. har strevd me dette en tid nå. Det er ikke falskluft. Har vert inne på verksted uten å bli spesielt klokere. er det med forgasser?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Det er ikke forgasser nei. RP motoren har mono jetronic insprøyting. Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remi Berg Skrevet Oktober 18, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Stripa blir lite brukt for min del. Det er så lite folk som kjører der nå for tida. Siter BMW 325i 1986 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg