ivers Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 10v... Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Januar 26, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Originally posted by Lennart korleis ska du få godkjent dette da?? har selv ein 90q med wr motor... ikkje godkjent da!! Bilen min er ikke godkjent med motor men må vel prøve når jeg får den igang... Brodern har en 84 mod. Audi 80 Quattro som det sitter en A. 200 Turbo motor i.. Den er godkjent ombyggd ... ;) Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivers Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Har da sett 90 Sedan med 200 TQ... Som f.ex waseem sin. Grei bil da :D Siter Velkommen til Bilforumet - der alle vet best. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 har papir på motoren da.. kvitt.. er gjort på værkstad motorbytte.. hva trenger eg da?? større bremser?? hvor godkjenner dikka bilene deres da?? er ganske so strenger her.. må vel få tak i papir på hva som er forskjell på disse bilene å veit? hvem er det som lakker bilen din da? dyr eller?? til deg som har audi prosjekte med urq motoren.. har du bilder av den 80`n til bror din?? Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 har du bilder av den 90 sedan da? Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Januar 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by Lennart har papir på motoren da.. kvitt.. er gjort på værkstad motorbytte.. hva trenger eg da?? større bremser?? hvor godkjenner dikka bilene deres da?? er ganske so strenger her.. må vel få tak i papir på hva som er forskjell på disse bilene å veit? hvem er det som lakker bilen din da? dyr eller?? til deg som har audi prosjekte med urq motoren.. har du bilder av den 80`n til bror din?? Bilder av 80 Quattroen kommer i ny tråd snart... ;) Han sin bil er godkjent med org. bremser ol. Vet ikke hvem som skal lakkere utv. enda,men jeg gjør grunnarbeidet selv.... Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Da er enderlig fargen funnet ... Det ble Dark violet Pearl effect paint.... Vw farge.. Lakken hentes i morra så da blir det snart lakk i motorrommet ... ;) Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Originally posted by Infinal Da er enderlig fargen funnet ... Det ble Dark violet Pearl effect paint.... Vw farge.. Lakken hentes i morra så da blir det snart lakk i motorrommet ... ;) Morn du! Blir bra bil det! Men har du lakkoden a?? Min lakk trur jeg oxo heter noe med violet pearl effect... Vw farge min oxo.. :D Blir like kanskje da?? :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Februar 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Originally posted by vwfreak Morn du! Blir bra bil det! Men har du lakkoden a?? Min lakk trur jeg oxo heter noe med violet pearl effect... Vw farge min oxo.. :D Blir like kanskje da?? :) Morn ja... Har fargekoden ;) Skal på Dalby lakk i morra og hente... Lakken var jo litt dyr da, 950 kr ltr. eks. moms!! Blir morro å se hvordan det blir på bilen... Du da , gjordt noe mer på Jettaen ??? Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Februar 10, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2004 Originally posted by Infinal Morn ja... Har fargekoden ;) Skal på Dalby lakk i morra og hente... Lakken var jo litt dyr da, 950 kr ltr. eks. moms!! Blir morro å se hvordan det blir på bilen... Du da , gjordt noe mer på Jettaen ??? Hehe.. Ja da blir det spennende... :) Veit ikke hvor mye det kosta for lakken min men var ikke den billigste.. men men.. time will show! :D Blir nok bil til våren da.. Hjulbuebreddera ligger på lakering nå.. Felger skulle visst komma uka her og bakstilling får jeg snart tak i.. :) Har blitt litt nytt her og der da... Gleder meg til sommeren.. :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Februar 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by vwfreak Hehe.. Ja da blir det spennende... :) Veit ikke hvor mye det kosta for lakken min men var ikke den billigste.. men men.. time will show! :D Blir nok bil til våren da.. Hjulbuebreddera ligger på lakering nå.. Felger skulle visst komma uka her og bakstilling får jeg snart tak i.. :) Har blitt litt nytt her og der da... Gleder meg til sommeren.. :D Samme her.. Nå er lakken henta, så litt mørkere ut en din ... Blir vel litt lysere når jeg får blanda ut... Hva slags felger har du kjøpt da ?? 9/16" :D Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Februar 11, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2004 Originally posted by Infinal Samme her.. Nå er lakken henta, så litt mørkere ut en din ... Blir vel litt lysere når jeg får blanda ut... Hva slags felger har du kjøpt da ?? 9/16" :D Blir 9/16 ja.. Brock.. Bare han på sharifs dekksenter får felga.. Skulle visst få de uka etter jeg bestilte men.. Begynner å bli over en mnd sia... :D Bra det er nok med tid da... Åssen går det med motor a?? Regner med audi'en står med åpent panser med masse blanke deler på treff til sommeren... ;) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Originally posted by vwfreak Blir 9/16 ja.. Brock.. Bare han på sharifs dekksenter får felga.. Skulle visst få de uka etter jeg bestilte men.. Begynner å bli over en mnd sia... :D Bra det er nok med tid da... Åssen går det med motor a?? Regner med audi'en står med åpent panser med masse blanke deler på treff til sommeren... ;) He he, spørs vel om den blir ferdig :rolleyes: Har ikke fått gjordt så mye med motoren enda men, må bare ta en ting av gangen ellers blir det bare surr... :D Håper på å få lakkert i løpet av helga, når det er ferdig kan jeg begynne på motoren, å sløse bort mange tusen der ;) Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 er da ikke dyrt med under 1000kr literen da, dyrt er når man kommer opp i over 6000kr literen da er det dyrt :rolleyes: men du trenger langt i fra en liter i motoromet da :rolleyes: Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Februar 15, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2004 Originally posted by elanzer er da ikke dyrt med under 1000kr literen da 950 kr eks. moms blir 1178,- pr liter det Elanzer... Så jeg trur det var en liten gutt som ikke var så flink i matte når han gikk på skolen... :D :D :D Fått lakert noe enda a egil andre??? Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg