PetterJacobsen Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Nei. Silverclub kaller de seg! Fikk du med deg den sølvfargede S2 coupeen som kjørte ut på forrige Gatebil? Det er en av de kara. De har flere biler. 80Q, 90Q, UrQ, S2 osv. De skal bygge råere motor i Sølvpilen (90Qen) i vinter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by OleC fortell meg at det er quattro...??? Er nok ikke det.... :( Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 blir bra bil detta, regner du med å dra mange hest utav det da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kingalne Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Noe URL til Silveclub ? Siter 94' Audi 80 B4 m/Original RS2 front, Ventura sport-springs 40mm, 17" TSW Evo-R felger++ ;) 7" Wide screen TV og sonefri DVD spiller fra Boss selges billig, for bruk i bil ! ->PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ODD Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by PetterJacobsen De har forøvrig en hvit Audi 80Q med RS2 motor til salgs også. Nylakkert i fjor vinter +++++. 80 000 tror jeg de skulle ha for den, men er ikke sikker. Var ikkje ein av dei som 'Taka' på Sigdaltreffet veit eg? Den sølvfarga saken må vere den råeste 80'en som finnest. NYDELEG arbeid jo... Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by pahf blir bra bil detta, regner du med å dra mange hest utav det da ? Burde da bli litt mer krutt ihvertfall... Motor : motortype WX, KKK 26 turbo, har vært med kat. og air con. Trekker fra dette så har jeg vel 200 ++ hk.. :) Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 jonus har en ur-q delebil til salgs. Skjekk på be-4-you forumet.. 10k og du har breddere og front og bakfanger :) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Jeg har 2 halvbulkete urq skjermer liggende, de er ikke så ille, går ann å redde, så kjenner jeg en som har en urq som ser ut som en potetskrue, men bakskjermene er bra, han skulle gjøre det samme som deg, montere driverket i en 80q, har sagt det til deg før tror jeg, for 5000,- har du begge urq fangerene uorginale i glassfiber i england. http://www.amcarsquattro.co.uk ligger bilder av de der. En kompis av meg er interessert i air condition systemet fra urq hvis du skal selge det. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by Henrik H jonus har en ur-q delebil til salgs. Skjekk på be-4-you forumet.. 10k og du har breddere og front og bakfanger :) Har du noe mer info om Ur quattro karros. ?? Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by Hersker Hans Jeg har 2 halvbulkete urq skjermer liggende, de er ikke så ille, går ann å redde, så kjenner jeg en som har en urq som ser ut som en potetskrue, men bakskjermene er bra, han skulle gjøre det samme som deg, montere driverket i en 80q, har sagt det til deg før tror jeg, for 5000,- har du begge urq fangerene uorginale i glassfiber i england. http://www.amcarsquattro.co.uk ligger bilder av de der. En kompis av meg er interessert i air condition systemet fra urq hvis du skal selge det. Det er til salgs det... Så og si komplett.... Pris: ?? Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by Infinal Har du noe mer info om Ur quattro karros. ?? er det ikke enklere å bare ringe jonus og høre da? tlf: 92607078 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coupe quattro Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by PetterJacobsen Mener det var alle 4 ja. Vurderer sterkt å kjøpe de selv hvis de skal selge de... De har forøvrig en hvit Audi 80Q med RS2 motor til salgs også. Nylakkert i fjor vinter +++++. 80 000 tror jeg de skulle ha for den, men er ikke sikker. er det vinter bilen til trond gulbranse og sven runar nilsen du mener? sitter det ikke s4 motor i den? Originally posted by kingalne Noe URL til Silveclub ? http://home.no.net/glesne/Sider_no/Mailingliste/tgulbrandsen.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Heisann Egil !!;) Endelig kommet i gang med Audi prosjektet ser jeg, flotte greier! Endelig fått en skikkelig plass å skru også ser jeg, dette blir saker vettø;) Kanskje jeg stikker innom en tur eller noe til helga, hadde vært morro å se hvordan det blir.. Stå på! :cool: Mvh Steffen aka Lethal Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by coupe quattro http://home.no.net/glesne/Sider_no/Mailingliste/tgulbrandsen.htm Mulig det! Har fått for meg at det er RS2 motor jeg... Men den flytter seg greit med S4 motor også;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Infinal Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Originally posted by coupe quattro er det ikke enklere å bare ringe jonus og høre da? tlf: 92607078 Takk :) Siter Audi 90 T. powered by 034 EFI. ( Evighetsprosjekt) Audi 100 QUATTRO Audi Coupé Quattro Mitshubishi Lancer Evolution II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg