sublime Skrevet Oktober 18, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2003 Er i hovedsak på jakt etter lettmetallsfelger til et nytt vintersett. I utgangspunktet er nok 15-16" optimalt, men alt mellom 14" og 17" vurderes. Alt etter pris og utseende. Boltsirkelen er 5x100 og innpress fra 35-40 burde gå greit (tror bilen har 38 fra fabrikk). Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordscorpio Skrevet November 2, 2003 Rapporter Share Skrevet November 2, 2003 passer felger til volvo? husker ikke boltsirkelen nå. har helt nye advanti messina felger 205\55\15, pent brukte sommerdekk følger med hvis ønskelig. felgene er kun kjørt 125 mil og dekkene det dobbelte. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Hmm. Høres veldig interessant ut dersom det er riktig boltsirkel. Passer de til Volvo sier du? Tror nemlig at Volvo har 5x108 på de nyere modellene og 4x100 på de eldre... Jeg trenger som du ser 5x100. Det er samme boltsirkel som en haug av VAG-biler, f.eks Golf IV. Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Har felgliste fra Martins her nå, og ser at Messina-felgene kommer i 15x6.5" 5x100 ET35 (som er perfekt), men de kommer også i en del andre dim. Så hvis du sier hvilken bil de ble kjøpt til/har stått på, så kan jeg sjekke i lista om den har samme boltsirkel og innpress. Ellers må du ta en titt inni felgene. Der skal alt stå. Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by sublime Jeg trenger som du ser 5x100. Det er samme boltsirkel som en haug av VAG-biler, f.eks Golf IV. Har noen til salgs her.... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=12388&highlight=vinterdekk Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet November 4, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 Originally posted by borabora Har noen til salgs her.... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=12388&highlight=vinterdekk Har sett det, spurte også etter bilde i tråden og fikk det, og desverre tror jeg ikke de kommer til å se særlig pene ut på en Neon. Dessuten har dekkene dine for høy rulleomkrets, så de kan jeg ikke bruke, og da blir 4k altfor dyrt for brukte felger. Kan velge mellom mye nytt for 1k/felg, til og med originale Chrysler-felger (895,- hos Motorcompaniet)... Så desverre... :rolleyes: Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordscorpio Skrevet November 4, 2003 Rapporter Share Skrevet November 4, 2003 5x104 har jeg hørt skal sjekk det grundig du får ordenlig svar imårra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet November 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Funnet ut noe? Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovemachine Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Originally posted by fordscorpio passer felger til volvo? husker ikke boltsirkelen nå. har helt nye advanti messina felger 205\55\15, pent brukte sommerdekk følger med hvis ønskelig. felgene er kun kjørt 125 mil og dekkene det dobbelte. Er de kjøpt til volvo? Hvilken type volvo? Hvilken pris hadde du tenkt for dekk og felger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fordscorpio Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 det er 5*108 ifølge nordnorsk dekkimport. nypris i sommer var 11000,- hadde tenkt å få igjen halvparten ihværtfall. rundt 6000.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by fordscorpio det er 5*108 ifølge nordnorsk dekkimport. nypris i sommer var 11000,- hadde tenkt å få igjen halvparten ihværtfall. rundt 6000.- Ok, da kan ikke jeg bruke de. 11k håper jeg var med dekk, for nypris per felg er 1395,- eks. mva. (ca. 1730,- inkl. mva.) hos Martins, og som regel er det jo en del rabatt å hente i tillegg... ;-) Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 17" Audi RS4, 5x100, helt strøkne, ingen riper i det hele tatt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sublime Skrevet November 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by fcuk 17" Audi RS4, 5x100, helt strøkne, ingen riper i det hele tatt. Men de er nok for brede for min bil. Har du tall på bredden? Hva hadde du tenkt deg for de? Siter www.bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg