Splint Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 Ja detta var kjipe greier. Har bare hatt problemer med bilen siden jeg fikk den i hus, og begynner å lure på om jeg må bli kvitt den. Nå er det slik at jeg ikke klarer å svinge når jeg står i ro. Kommer bare en sinnsyk squeekelyd, nett make til viftereimshyling. Har gått igjennom diverse kviteringer jeg har på bilen, og der stod det blant annet at servoslangen svetter. Kan det ha noe med dette å gjøre? Jeg vet at hjulene ikke tar ani hjulbuen. Har mange centi å gå på. Hvis det da er servoslangen som er lekk, er det mye jobb å bytte denne? Behøver det å gjøres av godkjent verksted? En annen ting, som jeg syns var fan te merkelig, var at det begynte å sive brun røyk (!) ut av rattstammen når jeg startet bilen i dag etter litt kjøring. Hva fan? Ble livredd, vrengte om tenningen, hev nøkkelen fra meg og åpnet panseret. Var ingen røykutvikling der framme... Når jeg vrei om tenninga etterpå igjen, så gikk det fint. Nå går jeg rundt å klør av meg håret, for jeg finner fan ikke ut hva som feiler bilen min :P Har vært maks uheldig her.. Tips og lignende historier mottas med takk. Er det noen som har vært borti dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 vel, nå har du jo en reim som driver servoen, så hvis den er slitt så vil det høres ut som hvilken som helst reim som slurrer. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet August 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 vel, nå har du jo en reim som driver servoen, så hvis den er slitt så vil det høres ut som hvilken som helst reim som slurrer. Hm. Kan godt være denne ja. Får ta meg en runde under lokket i morgen for å se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Hm. Kan godt være denne ja. Får ta meg en runde under lokket i morgen for å se. Servoreima er lettest å se fra undersiden. Lett å stramme Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Billig å bytte også. Litt mer jobb da, men da vet man at alt er i bra stand :) Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Billig å bytte også. Litt mer jobb da, men da vet man at alt er i bra stand :) Hørte med en at jeg trengte ny servopumpe også. er dette dyrt? orker ikke møller... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mikke_26 Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Fant servo pumper på norsk bildelesenter brukt kostet 1150,- og ny 1891 og 2038,- http://193.213.24.227/4daction/WA_Varegruppe/?Varegruppe=0010&ASP=3050870&Type=VW&Model=Corrado&Year=1990 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 åih, pokkern. Ja får vel legge litt til sides når overtidspengene ruller inn =) Bare jeg får kommet meg til haugesund i helgen og jobbe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Madz_lunde Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 åih, pokkern. Ja får vel legge litt til sides når overtidspengene ruller inn =) Bare jeg får kommet meg til haugesund i helgen og jobbe.. 2-3 startinger før tenningslåsen min røyk, kom det røyk opp fra rattstammen. Kanskje noe dårlig der? Siter *Skoda Octavia vRS - 2010*Vw e-Up! - 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Splint Skrevet August 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 Hm. Kan være. Men det som er så rart, er at første gangen det begynte å ryke, hadde jeg kjørt noen mil. Kan seff være en ledning uten isolasjon eller noe som er ani noe.. Rattet er skrudd på selv, og ledninger er trukket fram for bært bærten. (Må faktisk trykke på en egen knapp på siden av konsollen for å tute), så kan ha noe med dette å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg