Gå til innhold

Viva ~ s bildetråd.

Ranger emnet


Viva_

Anbefalte innlegg

  • Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Så vidt jeg har erfart, så må man følge bilen mens man tar bildet for å få 'fartsfølelsen', og det er søren meg ikke lett..

 

Ble det noe bilder av den grønne S14 fra innersvingen eller? Send de gjerne på PM eller.no dersom du ikke vil ha de i bildetråden din. :)

King for a day, skurk for a lifetime

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt det, auto og P (?).. Driver å prøver meg frem, men er jammen ikke lett..

 

prøv "lukkertid programmet" (Tv) neste gang;) begynn på 1/100 og jobb deg nedover;) (under 1/40 er vanskelig) ta MEST mulig bilder....blir alltids noen bra;)

 

 

Så vidt jeg har erfart, så må man følge bilen mens man tar bildet for å få 'fartsfølelsen', og det er søren meg ikke lett..

 

stemmer... øvelse gjør mester;)

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det du ville ha redigert på det bilet av golfen? Det er ikke akkurat så mye å redigere der, kjedelig bakgrunn, litt mye sollys på bilen og sånn. Prøv å gå litt nærmere bilen med en litt mer nøytral bakgrunn:)

 

Ellers er jo bildene dine ok de, veldig bra til at du nettopp har begynt:)

 

MEN en lite tips er å begynne å ta bilder på manuell funksjon så tidlig som mulig, da får du mer kontroll og kan bestemme mer hvordan du vil ha de, bare ta og les litt om blender, lukker, iso. Det er ikke så vanskelig. Jeg lærte av å prøve meg fram på den manuelle funksjonen.

 

Stå på videre! Dette blir bra vettu:)

 

Ingrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var det du ville ha redigert på det bilet av golfen? Det er ikke akkurat så mye å redigere der, kjedelig bakgrunn, litt mye sollys på bilen og sånn. Prøv å gå litt nærmere bilen med en litt mer nøytral bakgrunn:)

 

Ellers er jo bildene dine ok de, veldig bra til at du nettopp har begynt:)

 

MEN en lite tips er å begynne å ta bilder på manuell funksjon så tidlig som mulig, da får du mer kontroll og kan bestemme mer hvordan du vil ha de, bare ta og les litt om blender, lukker, iso. Det er ikke så vanskelig. Jeg lærte av å prøve meg fram på den manuelle funksjonen.

 

Stå på videre! Dette blir bra vettu:)

 

Ingrid

 

Bildet er altfor lyst i mine øyne, får ikke til et bedre resultat.

 

Har fotografert i mange år, kan ta bilder av alt fra natur, til rekkverk, til jernbanespor, men er først nå i det siste det har blitt mye bil.

V.h.a. tipsene til drunkenpete har jeg eksperimentert i helga, resultatet av bildene kommer i kveld :)

 

Takk :) - Ane

photojournalism. hello

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår