Juristen Skrevet Oktober 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2007 Jaaadaaa... jeg vet deeet! Men jeg måtte baree!! :PFerdig? :) Njæææ... Snart. Kanskje :) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fiat 131 acing Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hadde ett par kompiser som tok oppkjøring noen uker før 18årsdagen sin, og fikk lappen utlevert på dagen. Men om reglene er endret vet jeg ikke. Men mener en tlf til Trafikkstasjonen/kjøreskole er en lettere måte å få ett riktig svar enn her inne kansje.. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Oktober 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2007 Hadde ett par kompiser som tok oppkjøring noen uker før 18årsdagen sin, og fikk lappen utlevert på dagen.Men om reglene er endret vet jeg ikke. Men mener en tlf til Trafikkstasjonen/kjøreskole er en lettere måte å få ett riktig svar enn her inne kansje.. hehe Det kan ha skjedd ting siden du og dine kamerater tok lappen for 20 år siden, da ;) Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Oktober 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2007 Angående bil sertifikat, så er det ikke mulig å ha oppkjøring FØR man er 18 :) Du kan slite med teori først, så kjøringa etter fylt 18år.... Men hvordan det var i gamle-dager vet ikke jeg heller:) Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ja__9 Skrevet November 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 ok, takk for svar. det var billappen som var tanken ja :drunk: Har klart teorien i August :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg