Gå til innhold

Xenon

Ranger emnet


ragge1

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

er det nån som har ettermontert xenonlys på vectra B

 

tips takk

 

Har tenkt å gjøre det snart... Trodde ikke det skulle være noe problem.. Jeg har H7 pærer i kjørelysene mine, så har tenkt å kjøpe H7 6000k xenon kit (35w som er mest egnet til kjørelys)... Har to kompiser som har gjort det på bilene sine, og de har veldig bra lys... kanskje ikke helt lovlig pga lyktene ikke justerer seg automatisk selv, men ihvertfall ekstrem lysforskjell i forhold til de orginale. :D

 

Du får jo nyere vectra B orginalt med xenon lykter og, men vet ikke helt hvordan de lyktene er å ettermontere. Sikkert ikke noe problem da (forresten jeg har lykter fra FK-automotive, så er jo ikke sikkert du også har H7 pærer. Men det finner du sikkert fort ut av)

 

Min forhåpentligvis snart med Xenon kit :D

Angeleyes2.jpg

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes jo uendelige tråder på dette, jeg er lei av å forklare hvordan det skal gjøres. Men skal du ha xenon på angeleyes lyktene så kjøper du KIT.

 

Ja har tenkt å kjøpe kit med 6000k lys. Har tenkt på å handle kit fra http://www.uberbillig.com...

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha xenon ryggelys!!!! haha sleng ut bilde Dr-Kvam, MÅ se det !!!

 

On Topic: jeg har en 97 vectra B med xenon, 100% fornøyd og aldri stoppa =)

 

Har du montert xenon i fk angeleyesa? Har du noen bilder hvordan du har gjort? (hvor du har gått inn i lykta med ledningene fra kitet og sånt+ hvor du har montert/festet ballasten)

 

Hadde blitt glad om du hadde ordna noe sånt til meg siden eg har like lykter... :D

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har xenonkit på sorte FK Angeleyes.. Har vell hatt det ett år snart :) Noen spm? :)

 

ja som jeg spurte pLxr om her:

 

Har du noen bilder hvordan du har gjort? (hvor du har gått inn i lykta med ledningene fra kitet og sånt+ hvor du har montert/festet ballasten)

 

Hadde blitt glad om du hadde ordna noe sånt til meg siden jeg har like lykter...

 

Har tenkt på å sette i nye leds til angeleyes'a/ringene

Forhåpentligvis blir det noe sånn som på bildet under. Noen som vet hvilke leds som kan passe?

 

6a8e_12.jpg

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nu har eg bestellt Angeleyes från http://www.streetdesign.no/?go=produkt&n3=14&pk=7

 

og xenon från http://www.xenonkungen.se/

 

ni som har monterat xenon, hur/hvor har dere montert ballasten, tips og kanske bilder

Volvo XC70 D5 - 2009

Golf TDI - 2014
Opel Vectra B 1,7 TD 1996 (solgt)
http://www.garaget.org/?car=109396  (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått meg xenonkit til både nær og fjernlys nå...

Har ikke funnet noen bra plass å montere ballastene ennå da. Noen som har noen gode ideer til hvor de kan monteres?

 

Uten xenon:

IMG_2248.jpg

 

Med xenon

IMG_2247.jpg

 

Med og uten

IMG_2246.jpg

 

Nærlys

IMG_2261.jpg

 

Nær- og fjernls

IMG_2259.jpg

 

Takk til Dr-Kvam:hellothere:

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, nå har jeg jo ikke automatisk høydejusterbare nærlys, noen her som vet om det er noe i bot hvis jeg først skulle bli stoppa og de legger merke til dette? (evt om det går an å få tak i en innretning som gjør lyktene automatisk justerbare?)...

Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk)

Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B

X Vectra A 89mod 2.0i 8V

 

BCDMST

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten, nå har jeg jo ikke automatisk høydejusterbare nærlys, noen her som vet om det er noe i bot hvis jeg først skulle bli stoppa og de legger merke til dette? (evt om det går an å få tak i en innretning som gjør lyktene automatisk justerbare?)...

 

 

får vell ingen bot, men du kan bli bedt om å fære på kontroll hos statens vegvesen. å dem blir nokk å be deg om å fjerne dem.

Men tror nokk det ska gå bra. Sjekk tråden om bilen min, så ser dere hvordan det blei med xenon på min. (grønne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår