pettergutt Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Jeg var å bestilte en nøkkel til bilen idag som de skulle ha ferdig sammen med servicen neste uke, men jeg glemte å spørre hva det kostet. Noen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oysts Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Da jeg skulle ha en ny nøkkel til min Volvo V40 97 modell kostet dette 1300,- på merkeverksted. Jeg gikk til en låsesmed og fikk slipt og programmert ny nøkkel for 360,-, dog uten Volvologo! Og ja - bilen har startsperre! Hva det kan koste hos Toyota tør jeg ikke engang tippe.... Øystein Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hatsu Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 ca 1800 kr pr nøkkel ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettergutt Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Morsomt:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stighenning Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 Om du trenger fjernkontroll delen, så må du vel snakke med toyota.. Men trenger du bare nøkkelen, kan du bestille billig herifra: http://www.dealextreme.com/search.dx/search.toyota#714 Men du må vel få slipt den opp. OBS, jeg vet ikke hvordan stålet er på disse nøklene da, det kommer jo fra "china".. men de selger masse rart på site'n, og mange ting fungerer overraskende bra ;) ps; ikke bestill varer for over 200,- for da må du betale toll + tollgebyr på det! / Stig Henning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Januar 26, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2009 jeg betalte 750 for ny nøkkel med startsperre, men uten fjernkontroll, til min golf 3. Dette var på møller. Toyota skulle vel ligge på ca samme nivå vil jeg tro, men har du fjernkontroll i nøkkelen, blir det straks dyrere. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg