Gå til innhold

Endelig TT

Ranger emnet


Lubert

Anbefalte innlegg

Hei, stemmer dette er bolt on kit fra Forge Motorsport,

desverre er er prisen hele 1500 £ pund. hør med http://www.owp-tuning.no

de kan skaffe deg dette,

 

Det er to typer kit, det jeg har som du ser for 180hk TT, der du ser innsugsmanufoilen er motsatt vei.

 

om det er 225hk du har koster det noe mindre der det kun trengs intercooler samt slanger/adapter.

 

 

hvordan motor har du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, synd at slike ting skal være så kostbart....

 

Har 180Hk FWD.. Samme motor som deg m.a.o

ja super trist, kostbar hobby, men u

trolig kult når ting kommer på plass:)

 

noen som skal på Rudskogen til helgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte jeg kanskje skulle ta meg en tur. hva med deg?

 

 

planen er en tur på lørdag, men motoren står i deler så for se om jeg rekker det, vet det er en del med TT som skal:)

 

skal du på lørdag?, el begge dager? el kanskje bare søndag, (fyllesyk).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har jeg endelig skaffet meg en TT.

Ny på dette forumet forresten.

 

Tok ikke lang tid før jeg begynte å tenke på chipping og div annet.

Bilen er en 225 Quattro 2000 modell.

Kan man hente forsvarlig 300 hester ut av denne motoren? I såfall hva skal til uten å bytte turboen. Har sett at ts-racing i oslo gjør noe med eksosanlegget og chipper og kan da komme opp i ca 280 hk. Hvis jeg ikke husker feil.

 

Er black box et dårlig alternativ til computer chipping?

Der kan man hente bilen opp til 260 hk. Om tallene stemmer da.

 

Er helt i hundre for tiden. Skal bygge om bilen utvendig så den ser ut som v6 utgaven. Blod rød lakk osv. Mye overtid på denne gutten fremover.

 

Mvh Stian :)

 

 

ellers har du noen planer med bilen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Skulle endelig bestile deler til ttn. men så viste det seg at owp-tuning siden ikke eksisterer lengre :(.

 

Lurer egentlig på om det er noen her som har chippet sin 225 hester? Er forskjellen betydelig?

 

Hvis jeg etter chippen monterer intercooler og et bedre filter vil dette også øke gampene enda mer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skulle endelig bestile deler til ttn. men så viste det seg at owp-tuning siden ikke eksisterer lengre :(.

 

Lurer egentlig på om det er noen her som har chippet sin 225 hester? Er forskjellen betydelig?

 

Hvis jeg etter chippen monterer intercooler og et bedre filter vil dette også øke gampene enda mer?

 

 

http://www.owp-tuning.no funker fint for meg også?

 

hva skal du bestille? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår