ninja Skrevet Oktober 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 26, 2003 nå begynner det å haste noe jævlig for meg å få solgt stolene... så his noen fortsatt er int,så ring på meg: Siter 88 nissan silvia 1.8 t 86 opel gsi møkkabil 83 bmw 525 x88 ford sierra vinterbil x89 subaru justy x2 =- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by ninja nå begynner det å haste noe jævlig for meg å få solgt stolene... så his noen fortsatt er int,så ring på meg: Ser ikke noe tlf# jeg da men... hvis du fortsatt er her, og sliter med stolene, så kan jeg ta dem hvis de passer inn i kjerra. Bor i Oppdal, og det er ikke så langt unna, bare en halv dagstur med nissan' det gitt ;) Gir deg som sagt 2500 for stolene, 5000,- hvis 4p selene er med hvis de passer. Kan diskuteres VED HURTIG AVGJØRELSE (et term som er blitt misbrukt en del i denne tråden, eller hva?) kontakt meg pr. mail@hawkon.net Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Har stolene vært fia godkjente? Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by Hawkon Ser ikke noe tlf# jeg da men... hvis du fortsatt er her, og sliter med stolene, så kan jeg ta dem hvis de passer inn i kjerra. Bor i Oppdal, og det er ikke så langt unna, bare en halv dagstur med nissan' det gitt ;) Gir deg som sagt 2500 for stolene, 5000,- hvis 4p selene er med hvis de passer. Kan diskuteres VED HURTIG AVGJØRELSE (et term som er blitt misbrukt en del i denne tråden, eller hva?) kontakt meg pr. mail@hawkon.net tlf nr han er 95282180 Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg