Tommy_88 Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Har fått et lite problem med servoen på bilen min, en Vectra B 98 1.8... Når jeg vrir rattet helt over, så knurrer det i servoen, og den kjennes ganske så mye tyngre ut enn det den skal være, når jeg vrir på rattet stillestående. Har sjekka oljenivået, og det er ok. Noen som har peiling på hva som kan forårsake dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Potato Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Helt normalt at det blir litt lyd når man legger helt over... Siter For å bli gammel og vis, må man være ung og dum først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy_88 Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Jeg er jo fullstendig klar over det... Er ikke helt idiot når det kommer til bil! ... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Jeg er jo fullstendig klar over det... Er ikke helt idiot når det kommer til bil! ... Hvorfor nevner du det da? :D Du skal aldri legge helt over så det kommer lyd egentlig, det belaster systemet mer enn nødvendig. Er reima stram? Skummer det i servoolja? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy_88 Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Reima er stram som bare det. Har lufta servoen nå, men knurringa er der fortsatt... Merkelige greier! Vet man ikke skal legge helt over, hvis det kan unngåes. Vet jo at det låter litt i servoen til vanlig når man legger helt over, men dette er en ganske så mye høyere lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg