TG opel Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 En kamerat av meg har en 1997 Passat sedan 1,6. Han kjøpte den for et år siden. Bilen var senket uten at han visste om det og nå får han den ikke gjennom EU før han har vist den på BT med papirer på senkingen. De papirene har han altså ikke. Derfor lurte jeg på om det kanskje var noen her som har samme bil med samme fjører og som har lyst til å sende meg disse papirene? Jeg har et nummer fra ei fjør som sitter foran. 80-276 VA. Jeg tror det er Jamex-fjører. Håper noen her kan hjelpe meg/oss, da er jeg evig takknemlig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superb 4x4 Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 ta kontakt med jamex, http://www.jamex.com/shop/Z_SHOP_contact.htm kaskje de vet noe. Siter 2014 Skoda Superb, produksjonsuke 42 x2004 Ford Mondeo ghia X x2005 Volvo V50. x1999 VW Passat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TG opel Skrevet August 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Jeg tenkte på det. Skal bare finne et nummer på ei av fjørene bak også, og så skal jeg kontakte importør eller noe. Men takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg