JoChristian Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Heisann. Girkassa på min '98 Partner 1.4 har tatt kvelden, og jeg er derfor igang med å finne en erstatning. Første kassa jeg fant passet ikke (selv om jeg fikk beskjed fra Peugot på Rud om at dette skulle gå bra) Stedet der jeg kjøpte denne har også en kasse til en Citroen Berlingo liggende (Peugot hevder jeg kan bruke kasser fra Citroen også) Har funnet ut at det finnes flere forskjellige typer med forskjellig utveksling. Hvordan vet jeg hva som passer? Hva er utveksling, og er det farlig om byttekassa ikke har samme utveksling som min? Min kasse heter MA og har en utveksling på 13x59. Takker for svar Jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Kan være litt dumt med en kasse tilpasset dieselmotor, de går jo vanligvis på litt lavere turtall. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 Er forskjell på diesel-kassene også...De med HDi-diesel er høyere gira enn de uten turbo. 1,9D er sinnsykt lavt gira,så godt mulig det er samme kasse der som på bensin Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4 tdi Skrevet August 23, 2007 Rapporter Share Skrevet August 23, 2007 ta deg en tur innom sidene til peugeotklubbem så får du hjelp... http://www.peugeot-sport-club.no/ Siter 2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg