eyzo Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 I går når jeg kom på jobb og skulle låse bilen begynner den og spille en jævla melodi.? Går noe sånn som dud, dud, dudududud, dud, dud, dud, dudududud, dud, dud, dud.. varer i 6-7 sekund, så gir den seg..Kom helt uten videre.. Skjer da? Selvom det var litt kult, blir det også litt flaut å låse bilen :P Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 innebygd spilledåse?? slik med en ballerinadanser som spretter opp når du låser??:D Ballerinaedition vet du;) sikkert ikke noe farlig:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Min piper en fem-seks ganger når jeg låser den. Egentlig ikke tenkt over hva det kommer av.. Er det normalt? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eyzo Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 innebygd spilledåse?? slik med en ballerinadanser som spretter opp når du låser??:D Ballerinaedition vet du;) sikkert ikke noe farlig:D heh.. har ikke sett noe til en ballerinadanser, men skal følge med neste gang =D Var mest opptatt av de uforventende lydene som kom.. Siter [-]00 Golf IV GTI Exlusive [-]91 BMW E36 318i [x]97 Renault Megane RN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg