Gå til innhold

Nazistiske forumtitler

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

  • Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg syns det er på tide at moderatorene tar tak i tråder med tydelig nazistiske hentydninger. Dette bør være et være et åpent og tolerant forum, uten den slags. Jeg kunne lagt frem flere eksempler, men velger ikke å gjøre det for ikke å stigmatisere forholdet ytterligere.

 

Ditt nick er jo tydeligvis en seksuell henvisning, men er jo ingen som klager for det...

 

Født i "fire-og-førr"? damndamn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg kan tenke meg som kan falle under denne kategorien er når folk kaller tyske biler for nazi stål. Bortsett fra det kan jeg ikke si å ha lagt merke til noe selv her inne.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg kan tenke meg som kan falle under denne karegorien er når folk kaller tyske biler for nazi stål. Bortsett fra det kan jeg ikke si å ha lagt merke til noe selv her inne.

 

Tenkte på det samme, men man er da ikke nazist selv om man er glad i nazistål.. Lurer på når tråden om rasisme kommer hvis noen inne her ser en tråd om en riskoker jeg? :D

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hahahahahaha!!!!!

Buskmann: sikker på at du ikke har rota deg inn på mercedesforumet da?

Alt som står på tysk i Norge, er ikke skrevet av nazister legre vet du.

Andre verdenskrig er over, og du vifte med norske flagg når du vil uten å bli pågrepet av gestapo og skutt.

Dette er et bilforum, ikke en hemmelig motstandsforening.

 

Jeg for min del kan faktisk snakke tysk-flytende.(ikke helt perfekt da riktignok)

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signaturer og avatarer er irriterende. Du kan skru av visning av dem i kontrollpanelet. (Buskmann sin signatur)

 

Tror denne stakkars fyren har problemer..tror sikkert på påskeharen å greier..spis poteter og slapp av din tulling! :coplight

 

Har du problemer, så gå til kriken for å klage..innlegget ditt er til å le av..ikke at mitt/mine er bedre..men dine er rett å slett idiotiske..

 

heil :Devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kan jeg faktisk ikke påstå og ha sett noen gang iløpet av den tiden jeg har vært her.. Men spiller det så fryktelig stor rolle da? :)

1988 Golf II aka. Helene

 

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår