Gå til innhold

Noen som har spotta VW Golf 5 TSI R-Line i Kristiansandsområde?

Ranger emnet

Precious

Anbefalte innlegg

Hei,

Som topicen sier lurer jeg på om noen har spotta en Golf 5 TSI R-Line i Kristiansands området.

Skulle du kjenne en person som har bilen, er jeg veldig interessert i å komme i kontakt med eier av en slik bil.

Går selv med planer om å handle, men siden de gjenværende til salgs ikke er på sørlandet er det litt vanskelig å få prøvekjørt en.

Send meg gjerne en PM.

Mvh

Roy aka Presjes Precious

FOR Å UNNGÅ MISSFORSTÅELSER ER DET IKKE NØYAKTIG DEN PÅ BILDE JEG ER UTE ETTER MEN EN TILSVARENDE I KRISTIANSANDS DISTRIKTET!

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10725672&sid=xz14abcXmRM6625457

72_386262424.jpg

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 6 months later...
  • 4 months later...
Hei,

Som topicen sier lurer jeg på om noen har spotta en Golf 5 TSI R-Line i Kristiansands området.

Skulle du kjenne en person som har bilen, er jeg veldig interessert i å komme i kontakt med eier av en slik bil.

Går selv med planer om å handle, men siden de gjenværende til salgs ikke er på sørlandet er det litt vanskelig å få prøvekjørt en.

Send meg gjerne en PM.

Mvh

Roy aka Presjes Precious

FOR Å UNNGÅ MISSFORSTÅELSER ER DET IKKE NØYAKTIG DEN PÅ BILDE JEG ER UTE ETTER MEN EN TILSVARENDE I KRISTIANSANDS DISTRIKTET!

http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10725672&sid=xz14abcXmRM6625457

72_386262424.jpg

Hei:=) jeg har en sånn bil,som er stylet antagligvis den eneste av denne bilen som er stylet,så vidt jeg vet ivertfall. jeg holder til i telemark,men er ofte til kr.sand. så visst du vil evenuelt prøve kjøre denne bilen,så er det anledning for det.

du kan bare ta kontakt med meg på tlf 46432562,eller sende mail:sigurdslid@hotmail.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider