Kjetl0vB Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Jeg har et lite problem jeg, Når jeg har lavt turtal skall feks rygge og parkere liksom, så Lugger bilen nermest hopper liksom, Hva kan dette være, går som et skudd på "mye" turatall, Kun helt der nede. Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Noen motorer er sånn. De takler bare ikke belastning på tomgangsturtall. Da blir de som denne krabaten: Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn08 Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Lugg tilbake! Evt kan du klore eller bite.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg