Johnsen Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Vet ikke helt om dette er rette plassen å spørre men... Har tenkt å sette i led lys i diverse elektriske komponenter i bilen min. Så har tenkt å handle over dioder.no... Men ut ifra det jeg har lest på vvoc.com forumet (engelsk vectra forum) så trenger jeg i tillegg til leds en god del 510ohm motstander. Det fant jeg ikke noe av innpå dioder.no. Så er det noen som vet hvor jeg kan få tak i slike motstander? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
holsv1 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Se litt rundt på http://www.elfa.se Der er det en del slikt ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 forresten... leste litt på 3mm dioder som jeg skal ha... ser ut som det kanskje følger med allikevel...? :op: d'oh 5 stk Røde 3mm. 12V løse [130011] 79.- Trykk for større bilde 60* 1000mCD inkl. motstand, krympeflex, monteringsrammer og samleveiledning. Men sånn derre 12V strømforsyningssak som man kan prøve evt. "loddejobber", noen som vet om en plass man kan få tak i en slik? Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEdge Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 forresten... leste litt på 3mm dioder som jeg skal ha... ser ut som det kanskje følger med allikevel...? :op: d'oh 5 stk Røde 3mm. 12V løse [130011] 79.- Trykk for større bilde 60* 1000mCD inkl. motstand, krympeflex, monteringsrammer og samleveiledning. Men sånn derre 12V strømforsyningssak som man kan prøve evt. "loddejobber", noen som vet om en plass man kan få tak i en slik? De fleste har vel en bunch av sånne batterieliminatorer rundt om i huset på div elektrnisk utstyr. Sikkert noen på 12v også som du kan bruke til en liten test.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagblix Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 blodharry! jeg digger når UP drar slike barnligheter av rånebiler...men gjort lovlig og ryddig så kan det bli pent da. bilder? Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 blodharry! jeg digger når UP drar slike barnligheter av rånebiler...men gjort lovlig og ryddig så kan det bli pent da. bilder? ehm.. what? Skreiv du i rett tråd nå? :op: Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dagblix Skrevet August 25, 2007 Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Sorry, det var bare meg som fikk et lite stikk om de som kjører rundt med taklamper montert i bagasjerom og under bilen. Jeg bare fatter det ikke. Nye dioer INNI bilen kan være kjempepent det. Siter Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet August 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2007 Sorry, det var bare meg som fikk et lite stikk om de som kjører rundt med taklamper montert i bagasjerom og under bilen. Jeg bare fatter det ikke. Nye dioer INNI bilen kan være kjempepent det. hehe eg e ihvertfall fornøyd med mitt bytte så langt. Skal bytte til led i knapper rundt cd-spiller, vindushever knappene, hovedlysbryter, og litt flere leds i aircoditionpanelet. Før: Etter: Her har jeg satt inn røde leds for å få røde nåler. Skiva er ei plasmaskive, så har ingenting med leds å gjøre... Siter Volvo V70 Summum 2005mod 2.4 (D5 163hk) Vectra B 99mod 2.0i 16V Johnsens Vectra B X Vectra A 89mod 2.0i 8V BCDMST Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg