Mikael1977 Skrevet April 13, 2008 Rapporter Share Skrevet April 13, 2008 Sånn ja....da er hele tråden lest igjenom og må si at jeg er imponert! Liker bilen din og det skal bli gøy at se resultatet til sommer`n :D /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet April 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Sånn.. Da er jeg tilbake fra en kort liten ferie,vært i malta i 1 ukes tid nå.. Så nå skal jeg gi bilen min litt tid her :) Kommer bilder etterhvert :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v-g Skrevet Mai 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 20, 2008 På bildene fra motorrommet ser jeg noe som ser ut som vacuumslanger brukt som bensinslanger. Samco/Forge osv sine vacuumslanger er ikke beregnet for bensin/olje, de går i oppløsning. Så pass på. Siter Vidar - kverulerende eldre drittunge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 2, 2008 Ja jeg veit..Jeg fjernet det.. Bruker kun en nå,som går vann tanken.. Ja folkens,da har jeg skrudd meg i hjel i noen dager. Kommer en update om noen dager.. Har gjort endel nå..Blant annet,nye lykter bak,bygd mer stereo,byttet til en ny slange foran,som går ned til turbo,satt på 3 tommer downpipe,og har 2.5. bakover.. Og noe annet smått,kommer bilder snart..Skal bare få kopiert over til datamaskinen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 Oi da..Glemte tråden min jeg,selv om jeg er på bilforumet omtrent hver dag.. Men har da gjort litt med bilen for det,har bare vært litt lat med å legge ut info om den her på forumet..Kommer bilder og mer info snart,håper jeg klarer å følge opp dette denne gangen,hehe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
comadore Skrevet August 30, 2008 Rapporter Share Skrevet August 30, 2008 yes! pen bil:D likte den:D kom med mer:D Siter Ford Orion 1990- Førstebilen:O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegraden Skrevet September 5, 2008 Rapporter Share Skrevet September 5, 2008 Dette liker vi!! skodaprosjekter:) tenkt å gjøre noe med motor da? eller har du noen mål? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snow4Fun Skrevet September 7, 2008 Rapporter Share Skrevet September 7, 2008 Jeg har en a4 1,8T. hørte på cooler kit til den i våres kosta 5500,- Ta deg en tur på ebay som jeg gjorde. 2200,- med frakt:D funker fint... merker god forskjell og mye feter;) lett å montere også. Siter 88 Honda Prelude 2.0L 16V doch 150hk 96 Audi A4 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet September 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2008 Nææ,ikke noe Ebay på meg innen tuning nei.I løpet av uka her,så kommer det litt mer om bilen,håper jeg da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet Februar 4, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2009 ....så, hva skjer her da? /M Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Februar 25, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2009 Ikke mye faktisk.Bilen står inne i garasjen,støvet ned.Kjører firmabil,så bruker aldri skodan.Har haug av ting å tang til den,men har ikke tid eller motivasjon for tiden,prioriterer rommet over garasjen,bygger om til kontor og kino-spill rom.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Drit fin bil! Går e bare i spilleromm nå da? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Mars 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2009 Stort sett,hehe Skal selge bilen nå,taper seg i pris bare.. Så vil noen kjøpe den,pm meg..Så skal vedkommende få mer info.. Og jo,det lurer en annen Skoda rundt hjørnet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Mars 29, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Jasså, ny skoda, må lage tråd om den og da:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Mars 29, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2009 Ja,blir nok en ny tråd skal du se..Skal se på bilen imorra,hos Skoda Jessheim. Men ingen her som vil kjøpe bilen min da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg