Skodaturbo Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Ja.Da prøver jeg igjen.Å legge ut min tråd ang min bil. Da har jeg gått til innkjøp av en Skoda Octavia Turbo.Er en 2001 mod,og er stv.Legger ut bilder og info om bilen etterhvert.Må bli litt bedre kjent med åssen siden og forum reglene funker.Så følg meg folkens. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Jeg liker Skoda. Og jeg liker prosjekter. Men det kan nok likevel tenkes at du burde ha lest forumreglene FØR du la ut en tråd i prosjektforumet. Slikt forplikter nemlig. Du kommer ikke levende ut herfra før du har forvandlet stasjonsvogna di til et prustende turbomonster med mer enn 500 hk. Trimmepress kalles det... :) Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V70-Pappa'n Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 hehe.. fem minutter tok det før reodor fikk vann på mølla ;) du får røpe litt planer, eller stikkord når du er klar for det :) Siter x 91 Volvo 240 x 07 VW Golf V x 97 Honda Accord - 98 Volvo V70 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Hehe..Gikk fra Opel,vært Opel frelst.Til Skoda,litt rart.Men følte for å prøve noe nytt..Ja da har jeg skrudd bil i 2 uker da,så stereo er ferdig i bilen nå.Ble Rockford,MB Q,planet Audio,monster kabler,og litt Sony.Kommer flere bilder snart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Vil ha bilen mest mulig orginal interiør messig.Så alt av ledninger er helt borte,frontsett er bygd inn i orginal hull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Digg ineriør da:) Og fin bil ellers, blir bra detta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Takk Takk.Stod opp ganske så tidlig idag,for å gjøre et par ting.Bestilt meg nye felger blant annet,og noe småsnacks..Blir montering av dumpventil idag(avlastningsventil),nytt filter og effektanlegg.+turbotrykks måler.Så følg med folkens.Det skal bli et rått prosjekt..Blir et heftig understell og bremser.Hvis alt går etter planen,og seff hvis pengene holder.Har to biler jeg driver å bygger opp,så ting tar litt tid iblant..Men følg med :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Da er det på tide med en liten update av hva jeg har gjort idag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Ja da har jeg fått montert et par ting.Da er eksos montert,sportsfilter,dumpvalve,turbotrykks måler,stereo er også ferdig bygd.Og jo,bilen ble chipet idag.Så yter litt mer enn orginalt,hehe.Da har jeg bestilt nye felger,nytt understell,bremser kommer etterhvert.Kommer en ny oppdatering snart.Så følg med...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 Jo,det er montert simons effektanlegg,fra cat.Blir fjerning av cat snart,når ny turbo er på plass,ja kommer ny turbo og sånt snart.18 tommer felger er bestilt,koni understell.Åssen bremser det blir,er jeg usikker på.Mulig jeg skal stjele fra en Audi S3,det skal passe rett over.Sånn,det var litt til.Kommer mer snart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Sånn.Da fikk jeg felgene mine idag faktisk.Så måtte jo få på de.Ble 18 tommere.225.45.18.Jeg syns det er helt greit.Sporer ikke,og er greit å se på. Må innrømme at bilen er veldig høy,ser litt dumt ut.Men den blir lav om ikke så lenge..Med engang jeg for delene mine,så drar jeg rett på værste,og skrur litt..Og bruk låsebolter,veit aldri hva som skjer for tiden.Min står trygt inne i garasjen.Legger ut par bilder her,så for dere dømme selv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 En close up av felgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg