dani5e Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 hei har en 1982. audi 80 5E som jeg sliter litt med. jeg trenger en aks pumpe til forgasser eller en annen brukt forgasser. har leita over hele nettet har ikke finni en shit. har kun finni et par biler som var lik meen det var bare bilder.. noen som kan hjelpe meg? hadde hvert fint med en weber som passer og...... håper på positive svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Er det lov å spørre hva du skal med forgasserdeler på en innsprøytningsmotor? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dani5e Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 det er forgasser. 1.9l rekke 5. med forgasser. snakka med norsk forgasser service og de sa at det var en så komplisert forgasser at jeg ikke måtte sette den hos et vanlig verksted en gang kosta vist 12000 ny den gang de ble laget. tror det er en ganske sjelden bil har ikke finni en annen lik på nettet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Da er det vel en 5S? Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dani5e Skrevet August 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 det vet jeg ikke har ikke så greie på dem men det står 5E i grillen hvertfall og sa det var en 5E til forgasser service men er mulig det er en 5S som du sier. vet du om det er mulighet for en forgasser til den eller akselerasjons pumpe hos noen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dani5e Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 her var det dårlig feedback skjønner jeg... huff Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 her var det dårlig feedback skjønner jeg... huffDet var da veldig, må gi folk en sjanse vet du ;) Forgasseren du har er nok en Zenith/Pierburg 2B5, sitter på eldre rekkefemmere fra Audi. Denne er nok å finne hos flere hoggere, men nei, det florerer ikke av de. Sjekk om det står 2B5 på den, i såfall passer en Pierburg 2E2 og Keihin 1 rett på innsugsmanifolden din. 2E2 og Keihin 1 er en noe mindre gasser, men det vil fungere, dog med noe effekttap. 2E2 finner du på Audi 80 1.8 type 81 samt golf 2 med forgasser. Keihin 1 finner du på bl.a. Audi 80 med gasser mellom 1986 - 1989. Er kun gummipakningen mellom gasser og innsug som må byttes for at disse skal passe på ditt innsug. Ett annet alternativ er Webergasser. Weber 32/36 DG(A/E)V, Weber 36/36 DCD eller Weber 38/38 DG(A/E)S, er ikke plug'n'play, men lar seg tilpasse. Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet August 20, 2007 Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 "80, 90, coupe, S2 og RS2 (1987-1995)" =! 1982 Audi 80 5E Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dani5e Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 takk for hjelpen da vet jeg hva jeg skal se etter. vet du hvor man kan få tak i dette for en billig penge? helst en weber eller no som kansje gir litt ekstra hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg