tdip0wer Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Blir en del bygging da, er det ikke bedre og selge bilen å kjøpe bensinturbo bil istede? (= Nei kunne aldri tenkt å gå tilbake til bensin, jeg trives med en halvliter diesel på mila, og dieselpriser under tiern, og i tillegg ha en sterk bil som jeg kan trekke henger med, også går den jo litt godt da :) Siter 1.9TDi Rules :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 Bruk heller pengene på nye dyser. Billigere og gir deg mer power hele tiden istedet for bare ved et "tastetrykk" Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdip0wer Skrevet August 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 må jeg ikke chippe bilen på nytt etter dyse bytte? synes jeg har hørt noe sånt..da må jeg vel legge ut nye 5 tusen for chipping igjen ?! uff Siter 1.9TDi Rules :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet August 21, 2007 Rapporter Share Skrevet August 21, 2007 må jo uansett gjøre noe med motoren, tåler den så mye trykk? me tanke på toppen og blokka Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 man MÅ ikke chippe bilen for å få noe utbytte av nye dyser. men 2000 for nye dyser og 5000 for chip så har du plutselig mer enn 50hk ekstra HELE tiden. Istedet for engang iblant. Hvis du allerede har chippet bilen så trenger du ikke chippe den på ny. Dysene gir ikke nødvendigvis mer diesel men optimaliserer sprøytemønsteret og gir en bedre forbrenning som resulterer i mer power. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdip0wer Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 akkurat men det høres jo ineressant ut hvis jeg slipper å chippe på nytt igjen, det må jeg få undersøkt nærmere. Hvor kan man handle andre dyser da, er det i utlandet eller? takk for alle svar hitil :) Siter 1.9TDi Rules :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 22, 2007 Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 akkurat men det høres jo ineressant ut hvis jeg slipper å chippe på nytt igjen, det må jeg få undersøkt nærmere. Hvor kan man handle andre dyser da, er det i utlandet eller? takk for alle svar hitil :) http://www.kermatdi.com de har alt man trenger for dieseltuning. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdip0wer Skrevet August 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2007 http://www.kermatdi.comde har alt man trenger for dieseltuning. Leste litt på sida demmes, montro om jeg trenger pp520 dyser siden jeg har 90hk utgaven (m/chip montert) eller Sprint 520 dyser? Hva tror du? :) Er det bare å bytte dyse spissene, så er det bare å tute å kjøre? eller trenger jeg justeringer/instrumenter for å måle ditt å datt? Siter 1.9TDi Rules :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
113deluxe Skrevet August 24, 2007 Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Send en mail til Kermatdi så vil de kunne hjelpe deg med alt du lurer på. Siter Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tdip0wer Skrevet August 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2007 Send en mail til Kermatdi så vil de kunne hjelpe deg med alt du lurer på. Okey har gjort det nå, er spent å høre hva de sier.. :) Kanskje det blir nye dyser istedenfor gass :D Siter 1.9TDi Rules :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg