pasadena Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Har vel brukt opp flaksen min nå. Sist så røyk registerreima uten att noe gikk istykker, men nå starter`n ikke. Parkerte bilen og skulle bare flytte den, så starta`n ikke. Har ikke gnist på pluggene. Bytta coil. Fortsatt ikke gnist? Motor får ikke bensin, men har bensin fram til den bensinfordeleren over luftfilterboksen. Tok ut en dyse, ikke bensin i det hele tatt. Bytta hele greia da jeg hadde en liggenes. Fortsatt ikke bensin inn i motor. Altså. Har ikke gnist på pluggene og motor får ikke bensin. (Har fåttt låne hjerne også. Denne er også bytta uten resultat.) Litt vanskelig forklart kanskje, men har noen forslag på hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Gti Skrevet August 19, 2007 Rapporter Share Skrevet August 19, 2007 Har vært borti samme problemet, men det var på en passat, der var det rele nr 3 i sikringsboksen som var feilen.. det er styringsrele til motorstyrenheten. Kan da være verdt å sjekke ut i hvertfall.. Siter 2008 Saab 9-3 Tid SC Vector, Powered by Hirsch (finbilen) 1996 Vw Transporter (bruksbil) 1990 Vw Golf Gti 16v (prosjekt)http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147726 1989 Vw Golf Diesel (Konebil) + Div vag produkter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Det er i en passat dette også. Da skal jeg sjekke det når jeg kommer hjem. Takk Takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pasadena Skrevet August 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2007 Fant ikke noe rele nr 3 jeg. Men har bytta en del av dem, da jeg hadde en sikringsboks med mange like reler. Starter fortsatt ikke. Noen andre forslag? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg