|Massern| Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Takk, takk:) Nye felger har det også blitt, men dette er kun banefelger: Skal få en grundig runde med Duxola og sandpapir. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Takk, takk:) Nye felger har det også blitt, men dette er kun banefelger: Skal få en grundig runde med Duxola og sandpapir. Tøfft Massern:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Blir rått Massern! :) Men syns nå du må få ut piggene fort og på en effektiv måte (A) hehe... Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Dekkene lager jeg i det beste fall bål av, siden det mest sannsynlig skal gateslicks på disse felgene her. Tøfft Massern:) :hello: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Desember 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Blir nok bra med de felgene! Er Kristian sine ikke sant? Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Blir nok bra med de felgene! Er Kristian sine ikke sant? Christan sine vel;P:disco Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lunden07 Skrevet Desember 18, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 18, 2007 Christian! ;P Hehe! :assman Siter Moped nå, men kommer bil om ikke lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maaa Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Fittipaldi er jo top notch, hvis dem e strøken og blankpolert så e dem etter min mening nesten like fin som de sommerfelgan du har.. E glad i felgkanten som tyskerstuket/schmidt har, men fittipaldi e i en klasse for seg dem også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlmRacing Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 SKal det gjøres noe spesielt med Golf`n i vinter/vår Massern? Spør pga at det kan jo hende det er noe jeg ikke har fått med meg ;) hehe.. :) Siter AlmRacing`s nybil: 2004 - Volvo S60 Turbo Limited Sport Edition! Førstebil: 2001 - Volvo S40 Sport Edition! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 SKal det gjøres noe spesielt med Golf`n i vinter/vår Massern? Spør pga at det kan jo hende det er noe jeg ikke har fått med meg ;) hehe.. :) Veit ikke om jeg svarer riktig.. Men trur de meste av tid og penger går til Einser`n:P Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Han har bestilt denne fronten pluss matchende bakpart ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Han har bestilt denne fronten pluss matchende bakpart ;) Eirik Haha Eirik:P Trur han skulle ha med den stylinga også? hihi (Kjøpe det til han i gave?) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Han slang til og med inn en fin midwing fra Rieger. Og i god tradisjon må alt lakkes rødt :P Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Januar 1, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 Han slang til og med inn en fin midwing fra Rieger. Og i god tradisjon må alt lakkes rødt :P Eirik JA dette trur jeg hadde kledd stilen hans BRA:) Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Januar 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2008 Gratulerer. Dette er uten tvil den råeste 2er golfen jeg har sett. Alt er så riktig på denne bilen. Godt at du tar vare på den når kulda setter inn. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg