mordi87 Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 temmelig lav nå:) men sinsykt fet:D Hva har du brukt for å få plastikken så svart og blank? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Takk:) Har varmet opp plastikken på bilen med varmepistol 2 ganger siden jeg kjøpte bilen, men nå så har jeg bare brukt god, gammeldags gummifornyer. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 oki:) prøvde selv med varmepistol en gang, men syns det tok så lang tid. :P Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Tålmodighet er en dyd:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 I går bestemte jeg meg for å ha på originallykter bak og gule blinkere på siden, men gule blinkere foran må jeg kjøpe til uka, for det hadde ikke Glenn Åge liggendes. Syns gule blinkere og marsrot Golf passer sammen som fot i hose. Sånn ble da dette: Og litt dekor på buret: Bedre bilder kommer så fort formen er bra igjen. Vurderer å lakke originallyktene gule på hele den øvre delen, for at det skal bli noe annet enn originalt, men alikevel rimelig original look. Blir også gule hovedlykter med tiden. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-kaiven- Skrevet September 16, 2007 Rapporter Share Skrevet September 16, 2007 det må jeg si massern! bilen din har blitt drit fin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Takk:) Da var bøttestolene i bilen: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kr0lle Skrevet September 18, 2007 Rapporter Share Skrevet September 18, 2007 Nydelig bil! Mange smådetaljer gjør hele bilen tilsammen, og den ser jo veldig bra ut ;) Bare begrens deg med klistremerkene, husk på filosofien; "Less is more" ;) Har ikke fått det med meg; Var det folie du brukte på taket? Hvor mye betalte du i så fall for det? (slapp av, skal ikke kopiere det :P ) Siter - VW Golf II GTI - RIP - VW Golf II GTI 16v & 1.6 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Takk:) Er folie, ja. Betalte akkurat passe for det og nye GTi-striper på siden og på bagasjeluka. Forresten, mekka meg rød stripe på grillen min: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Kan ikke noen kjøpe anlegget mitt? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 hej kristian bilen ble mye finere med linesene... men får jeg spørre om hvor du fikk tak i den "spoileren" bak ? den lille =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet September 19, 2007 Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 Den lille spoileren er en gti spoiler Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2007 hej kristian bilen ble mye finere med linesene... men får jeg spørre om hvor du fikk tak i den "spoileren" bak ? den lille =) Det var en original GTi-spoiler på bilen før, men nå er det en som ser ut som en 3er GTi/VR6-spoiler på bilen. Kjøpte den av en kompis, så vet ikke hvor man får tak i sånne. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 Noen bedre bilder av grill og de originale lyktene: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet September 20, 2007 Rapporter Share Skrevet September 20, 2007 :hellothere: veit ikke hvorfor, men fikk plutselig for meg at det ville se ganske så kult ut med gule frontlykter:win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg