Gjest Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 Golf'n fikk smake litt der kan jeg tenke meg? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
coolerguy Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Heh, så klart jeg kjente igjen bilen! Kom kjørende, gjorde som jeg vanligvis gjør når jeg ser 2er golf: "Se den fine golfen!" "OJ! DEN HAR JEG SETT FØR!" *så BH-en* *svingte av veien, snudde, kom tilbake* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Moro var det ihvertfall. Hyggelig at noen så langt unna kjenner igjen Golfen min så lett:) Golf'n fikk smake litt der kan jeg tenke meg? :p Måtte såklart bruke bilen litt på bane:) Men til neste banetreff skal grenrør, gasspjeld og foringer være på plass, sånn at det blir enda mer moro å kjøre på bane. Og selvfølgelig bedre dekk. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Georgen Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Ittno neri lena som er så rå som denni . hehe rett å slett! er itte tell å ta feil av når du hører danna lyden og den skrap skrap på fartsdumpa. Hoho, grådi rå bil du har nå massern ;D Siter - Audi A6 2.6V6 '95 Vulcanschwartz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Ittno neri lena som er så rå som denni . hehe rett å slett! er itte tell å ta feil av når du hører danna lyden og den skrap skrap på fartsdumpa. Hoho, grådi rå bil du har nå massern ;D BOKMÅL! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Mere bilder: Eier og bil: Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Lekkert:D :hailvw Bare helt nydelig:) Har du editert bilden i på pcn eller? var så blank og fin:) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet September 5, 2007 Rapporter Share Skrevet September 5, 2007 Fine bilder :) det speilet ditt er det lovlig? Du skulle nesten ha handla deg det i Iron Cross.. Har ett Iron Cross innerspeil om du er int... Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Tviler sterkt på det. Ser bare akkurat det man trenger, og ikke noe mer. Heller mindre enn man trenger. Send en PM med pris på innespeilet:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grotle Skrevet September 6, 2007 Rapporter Share Skrevet September 6, 2007 Uberfet bil! Stå på! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Flere bilder for en gangs skyld: Egentlig bare det siste jeg ble ordentlig fornøyd med. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Selger også unna anlegget mitt:LINK Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 IKKE SITT PÅ BILEN!! ^^ evig digg bil =] som alltid OG det taket ble javli fint da =] trodde ikke det ble sånnt Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet September 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 Bare lener meg så vidt på BHen:) Det gjør ikke noe. Taket ble utrolig bra det, så takk! Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet September 8, 2007 Rapporter Share Skrevet September 8, 2007 fy faen så rå bil du har:) Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg