AXi0N Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Originally posted by Lurifaks Hvordan er girkula til VW Motorsport? Kula og det som går nedover stanga er i svart skinn.. og på toppen av kula er det en hvit merke med blått skrift- VW Motorsport :)... fikk den av en kamerat når han VRÆKA g60 sin:) hehe.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåkonV Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 har ei vindusheis liggande vist det er nokon som vil kjøpe(har foresten viduet og(til dører før 88) selges meget billi Siter Senator 3.0 24v ;) Solgt doh Golf 1.8 SOLGT Ascona 1.6 . Spikar Vectra 1.7td SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Vindusheis til venstrefrem dør til 88 modell?? SOLGT!! Send meg pm! Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Januar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2004 Damn.. sa du FØR 88 modell?? Nei da trenger jeg ikke... Sory :) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Oki.. Nå er det sånn at jeg er så smart at jeg ikke har greid og slutte og røyke.. Og det har da fatter's finni ut... Og siden da han kjøpte bilen til meg for at jeg sku slutte og røyke så tar han nå bilen, men jeg har fått ett tilbud... jeg skulle få lov og kjøpe bilen, sånn som den står nå med alu felgene hans og alt... + at han betaler da årsavgifter og forsikring... Han ville da ha 10k av meg for bilen.. penga er ikke noe problem, siden jeg da kommer til og tjene veldig mye penger nå... men det jeg lurer på om jeg burde betale han for bilen, eller at jeg heller skal invistere i en bil med større motor og kanskje litt annet stash som 90 dører osv... Fordi det er jo kostnader som jeg kommer til og gjøre uansett... Er usikker jeg ass... Hva synes folket? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Når du er så dum at du røyker så kan du ta deg i ræva på at du fortjener å miste kjerra :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 haha, sånne kommentarer trenger jeg ikke ;) Vet det er dumt og røyke, har lyst og slutte... men er ikke så enkelt.. særlig når alle venner av meg røyker, og jeg har vel snart røyka en 5 år (Begynte litt altfor tidlig :( ) Menmen... Hold oss til bilen ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Tja.. Jeg synes 10 lapper for den var ikke så ille jeg..... Med tiden bytter du maskin evt.. Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Synes du skal slutte å røyke.... Og be faren din om et kompromiss... Betal 10k, 1 år uten røyk så får du dem tilbake... Hadde jeg gjort... Så er alle glade.... Og du frisk og rask.... Har selv røykt i mange år og vet det er noe drit..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 GolfG60Syncro: Husker hvor sløv du var da vi mekka... :P Ikke nikotinen som gjør det vel?? ;) Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 hmm, god ide enkli... Men da må jeg slutte og røyke og da... :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Originally posted by Cheron GolfG60Syncro: Husker hvor sløv du var da vi mekka... :P Ikke nikotinen som gjør det vel?? ;) Nei... Ølmangel..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Originally posted by Jeb hmm, god ide enkli... Men da må jeg slutte og røyke og da... :) Ja det må du... Og godsnakke med faren din..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Originally posted by GolfG60Syncro Nei... Ølmangel..... Håhåhåh :D Satan... Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Ja blir spennende dette Jeb :) Du kommer aldri til og klare og slutte og røyke vett! Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg