R|ppeR Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by Laaars Emblemfri grill Grillist 90 fangere Senking Lakking G60 breddere Klare lykter Nye baklykter +++ Hvor du får dette "gratis" dah?? Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Ja vil jeg også gjerne vite :D Skulle gjerne tatt imot det der gratis :D Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet Oktober 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by Laaars Emblemfri grill Grillist 90 fangere Senking Lakking G60 breddere Klare lykter Nye baklykter +++ standardstyling ;) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 Originally posted by Laaars Emblemfri grill Grillist 90 fangere Senking Lakking G60 breddere Klare lykter Nye baklykter +++ Gratis ja :) Skulle likt og visst hvor jeg finner alt dette gratis ! Uten og måtte gjøre noe kriminelt bambam Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 hva med en liten jobb??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by Jeb Gratis ja :) Skulle likt og visst hvor jeg finner alt dette gratis ! Uten og måtte gjøre noe kriminelt bambam Gratis.. nja.. kappe fjærer.. Fram med "KROM" spray å lakk diverse deler. f.eks "riMza"... :) Farge lyktene selv.. Lage "jalla" Monovisker.... Dra ut alle stoler og bakseter og sett inn stress'lessen til far:).. *rive av Logitech rattet ved pc bordet å installere dette* Gaffa fungerer fint... Kunne tatt pedalene... men ville fra råde deg hvis du ikke har Clutch på det settet.. ellers ville det bare se dumt ut:) hehe (alt over var ment som en spøk) INGENTING er gratis her i verden.. Og det spesielt BIL.. :op :op :op :op :op :op :op :op Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by AXi0N Gratis.. nja.. kappe fjærer.. Fram med "KROM" spray å lakk diverse deler. f.eks "riMza"... :) Farge lyktene selv.. Lage "jalla" Monovisker.... Dra ut alle stoler og bakseter og sett inn stress'lessen til far:).. *rive av Logitech rattet ved pc bordet å installere dette* Gaffa fungerer fint... Kunne tatt pedalene... men ville fra råde deg hvis du ikke har Clutch på det settet.. ellers ville det bare se dumt ut:) hehe (alt over var ment som en spøk) INGENTING er gratis her i verden.. Og det spesielt BIL.. :op :op :op :op :op :op :op :op haha :) Det kosta meg ikke en dritt og rive a de tykke listene på sida, og det ble mye finere enn da de satt på ;) Jeg har jobb, tjener penger, men jeg skal til syden om en 2uker derfor må jeg nesten ha alle penga til det .... Så nå vil jeg egentlig bare ha noe og "gjøre" med bilen... Har kanskje planer om og fått fiksa short-shift gear... Noen som har noe formeninger om dette ? Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by Jeb haha :) Det kosta meg ikke en dritt og rive a de tykke listene på sida, og det ble mye finere enn da de satt på ;) Jeg har jobb, tjener penger, men jeg skal til syden om en 2uker derfor må jeg nesten ha alle penga til det .... Så nå vil jeg egentlig bare ha noe og "gjøre" med bilen... Har kanskje planer om og fått fiksa short-shift gear... Noen som har noe formeninger om dette ? Hvis du kaller å rive av lister på bilen "styling" og sånt... det kaller jeg smak å behag.. Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Styling og styling ... Bilen blir litt penere synes da jeg :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 hellothere Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Fanatique Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Originally posted by Vantage Lakk VW-merket i grillen og deksla på dørhåndtaka svart matt. Gjør det samme med merkene bakpå, hvis du ikke skal ta de av og sveise.. billig i første omgang, i forhold til audi-håndtak og bonrath-grill ;) Rart du skulle nevne det.... Lakka dørklinkene i går og satte de på i dag. Grillen og emblemet ble lakka i forrige uke:cool: Siter 1995 Volkswagen Passat CL *1981 Golf GLS (skrota) *1986 Caravelle C (solgt) *1969 1300 T1 (solgt) *1988 Golf 1.8 (skrota) *1988 Audi 100 2.3E (solgt) *1995 Golf GL 1.8 (solgt) *1994 Audi 100 2.5TDI Avant (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VW Fanatique Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 klinka Siter 1995 Volkswagen Passat CL *1981 Golf GLS (skrota) *1986 Caravelle C (solgt) *1969 1300 T1 (solgt) *1988 Golf 1.8 (skrota) *1988 Audi 100 2.3E (solgt) *1995 Golf GL 1.8 (solgt) *1994 Audi 100 2.5TDI Avant (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Får vel fixe det på bilen min oxo :) Legger opp noen bilder når jeg har fått gjort det :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Jepp best du gjør det - ingen som har sett sorte dørhåndtak og sort vw merke her før :D Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 hvite merker :) er ikke fan av sorte merker! ser simpelt ut!!! hvis ikke bilen er sort seff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg