Chosen Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Joa, Nå har jeg endelig fått golfen da og har tenkt og få igang denne tråden ... Info om Bilen: Volkswagen Golf 1.6 CL .. (er litt usikker om det kan være 1.8 siden det står det på blokka!) 1985mod 136.000km GTI Interiør Nye bremser Rustfri :) Ting jeg hittil har gjort: Lagt ned den bakre vindusviskern. Tørka litt støv og dratt av mange av klistremerka som satt der :) Skifta til vinterdekk. Kommer vel til og oppdatere etter som tida går ! Kommer til og være litt sløvt i starten, siden jeg drar til syden om 2 uker og må spare mesteparten av penga til det... Ett par bilder da av bilen... Kommer flere men orka ikke ta dem nå, bilen står i garasjen og sånn så ;) Sjekk den stygge, ekle brunfargen ! Skal byttes fort som f*** :) Legg også merke til det stygge, brune stoffet i bunn... Skal byttes det også ... Kommer oppdatering etter helgen :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThaBoZZ Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Volkswagen Golf 1.6 GL 1.6CL ;) Siter Mvh ThaBoZZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R|ppeR Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Det var det fæleste intriøret jeg hasr sett, ellers så bilen veldig pen ut!! grattis!! Siter Ford Taunus 1975 mod 2.8 Sierra 1986 mod 2,0 X-Audi 90 quattro 1988 mod 2,3 X-Golf Mk2 1985 mod 1,8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 A-HA! 1.6 CL..hmm..du har samme lakk som på bilen min..bare at jeg har en litt finere farge innvendig :D SORT ;) hehe..men assa..står L'en for den fine vinrøde lakken eller? har lurt lenge på hva L'en står for :( dersom det er samme farge som denne da :p tror det ps.dette bildet er tatt med elendig kamera..så det blir litt lysere enn det den egentlig er. Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 grattis foresten! glemte det jeg :rolleyes: Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Joa ! Nå er morra'n kommet og jeg skal ut og vaske :) Får vel hive på meg støvler og finne fram høytrykksspyleren ... Kommer sikkert til og gjøre noen flere småting :) Oppdatering kommer snart .. Og det er den vinrøde lakken ja ;) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 vw2_prosjekt er sikkert int. i den dashen der! old school..... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chosen Skrevet Oktober 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Faen, for kaldt til og vaske bilen :( Får vel vente ett par timer da... Og vwgolf2, som sagt, det skal byttes! :) Tenker litt på og bytte det i Corrado eller Golf III dash ... Får se hva jeg kommer over på høgger'n :) Siter Mvh Chosen har ikke bil enda :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 golf3 dash koster 1500 kr her på hoggærn..det er med alt av instrumenter osv...alt du trenger..da vet du ca. pris.. :) har hørt på det selv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 *ler* skikkelig flott dash da:) eller var jo bilen grei den Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Dash bordet var seriøst ekkelt. Men i lag med noen brune gamle stoler fra en boble har så gir jo det dashet en seriøs old school look ... Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 seriøst..jeg syns dashen hadde vært dødsrå i en old school golf ! men noen gamle brune eller beige org. seter, brune tepper, alt av deksler brunt osv... mmm... sexy på sin egen måte! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 og ja..er sikkert jeg som er litt merkelig ;) hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cheron Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Du er syk :D Siter Deler til BMW 525 TDS - E34 og VW Transporter T4 er av interesse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 bare vent og se... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg