jas Skrevet August 18, 2007 Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 Heisann folkens. Har ett merkelig problem på min bil som jeg håper noen her kan hjelpe meg med. Når jeg starter opp bilen så går den helt fint. Når jeg begynner å kjøre og kommer opp til andre gir begynner den å fuske ved normal kjøring og kutter helt hvis jeg gir bånn gass. Den stopper i alle svinger. Og når jeg er ferdig med kjøringen og bilen står på tomgang, så står den og vandrer på turtal mellom 800 og 1200 omdreininger en gang iblant... Noen som har peiling på hva det kan være??? Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vrossi46 Skrevet September 22, 2008 Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 sjå etter om den suger falsk luft. bruk en boks med startgass å spray rundt insugs slangen og hør etter om den ruser seg opp.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet September 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2008 heh... nå er det over ett år siden jeg hadde den bilen :P solgte den med fortjeneste tilogmed! i ettertid har jeg faktisk hatt 20 andre biler totalt.. :cool: Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg