furnes Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 god kveld. har en corolla 1.6dx AE82 86.mod når motoren blir varm går tomgangen opp til 1600-1800r/min veldig irriterende! hva kan dette skyldes? kan det være noe med chocken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hart Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Oi, det er mye som kan forårsake dette, men ja, choken kan være årsaken. Jeg ville begynt med å sjekket absolutt alle vakumslangene. Både at de er på plass og at de er hele. I "vakumløypa" kan det også være noen enveisventiler og temperaturstyrte ventiler. Disse er vel litt værre å sjekke, men det er mulig. Siter Døll signatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furnes Skrevet August 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2007 nå har det gått til det verre.. :( når den går på tomgang står den og jager mellom 500-1200r/min den har hele tiden lyst å dø ut. men den er fin på gasspådrag. mistenker at det er choken som ikke får spenning.. får ikke noe måling fra ledningen som går til den vertfall.. hvor mye tipper dere et verksted vil ta for å fikse dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg