oystein1988 Skrevet August 16, 2007 Rapporter Share Skrevet August 16, 2007 Hei! Jeg er blitt en ny eier av en BMW 318i. Det er en 1995 modell, men den har ikke elektriske vinduer, noe jeg gjærne vil ha. Er det noen som har noen idéer på hvor jeg kan ordne dette? Fant et sett til to vinduer på internett en gang, men finner det ikke nå lenger :( Takker for svar! Siter BMW E36 318i - 1995 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Racing_Lars Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 biltema tror jeg har sånt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet August 17, 2007 Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Sjekk med hugger'n på ditt sted om han har dører fra samme type bil med el heiser inni. Bytt over delene til dine dører eller kjøpe hele dørene komplett og monter de på. Alt annet blir bare jalla på en slik bil. Ofte vil ledningsnett ol ligge klart i din bil selv om den ikke har el.vinduer. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oystein1988 Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 Okay... Får ta meg en tur på huggern å hente ut noen heiser da. Blir ikke noe greie på å bytte dører ettersom de jeg har er strøkne. Siter BMW E36 318i - 1995 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg