great_value Skrevet Juli 24, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2002 Hadde gjennomsnitts familiebilen ikke vært mellom 10 og 20 år gammel, kunne mange liv vært reddet. Våre politikere burde bli stillt ansvarlig for dødsulykker i eldre biler. De skylder på at avgiftene må inn i statskassa, som (Carl I Hagen for en tid tilbake benevnte som "stappfull"....men vi vet alle at svenskene klarer det og de har ikke like mye penger. Dessuten ville de fått pengene ved at antall ulykker hdde blitt redusert. Jeg sier bare en ting .....ER DET MULIG Å VÆRE SÅ NED SNØDD SOM VÅRE FOLKEVALGTE..... Siter nye biler redder liv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blixanio Skrevet Juli 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2002 det er mulig dessverre.. får hope at det blir bedre etterhvert da.. noe jeg tviler på :( Siter - 87 Mitusbishi Colt chicken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lordbongo Skrevet Juli 27, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2002 uten å være politisk så er det vell vi velgerne som er nedsnødde som velger de idiotene inn på tinget. kan egentlig i kke skylde på noen da jeg ikke stemte ved siste valget ga rett å slett faan . jon Siter lordbongo 77 mod 3.0 gl granada stv 77 mod 3.0 gl granada sedan 1/2 74 mod consul coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg